Nou dames, moet ff klagen hoor! Ik word gek van het weer! De ene dag verga ik van de hitte, de andere dag heb ik het weer ijskoud! Word er gestoord van! Ik word er ook heel erg depressief van. Kijk het weer vandaag joh, grijs, grauw, regenachtig.. Ik heb geeneens zin om me aan te kleden in dit weer. Bah! Zo, moest het ff kwijt..
in den haag schijnt heerlijk het zonnetje hoop dat het zo blijft want ik ga zo shoppen met de kids en dan heb ik geen zin in weer op het laatste moment een paraplu te moeten kopen bij de bijenkorf kan bijna me eigen paraplu winkel beginnen (wat een rotwoord trouwens paraplu)
Tsja, ik snap er ook niet veel meer van. Het was hier vanmorgen om 9 uur al 20 graden. En zonet om kwart over 10 al 25 graden. Zonnetje scheen heerlijk (beetje TE warm eigenlijk) En nu is het weer bewolkt....
Hier bewolkt, wel benauwd. Gisterenochtend bewolkt maar niet warm, gisterenmiddag bloedheet. Tsjah, Nederland! Zit ik liever toch op Tenerife ofzo (was daar met huwelijksreis een paar maanden geleden, heeerlijk!)
Hier snap ik ook niets van het weer,tis nu bewolkt,maar wel nog lekker benauwd.Het ziet er wel naar uit dat er regen komt,en mss wel onweer.In het weekend word het balen,dan gaat de temperatuur echt omlaag, ik geloof dat het dan 19 graden zou worden
Sta ik vanmorgen in de tuin te wroeten, wordt het inderdaad ineens weer bewolkt, nadat het zonnetje de hele tijd geschenen had. Echt een rotweer gewoon
hier schijnt nog volop het zonnetje , een klein beetje wind maar het is ook behoorlijk warm (vind ik, mininmaal 25 gr ) L.sybje
Hier nog een die er niets van snapt Gister middag zou het eind in de middag gaan regen (niet dus). En vandaag zou het ook gaan regen, zou wel rond de 23 graden zijn maar met bewolking en regen. Nou niet dus zon, en benauwd, zit met de ventilator aan Ga straks lekker met m'n dochter fietsen! jessica
hier valt het nu met bakken uit de hemel en het is hartstikke donker..Je mist buiten echt niet veel,dus deze mams gaat nog een uurtje dutten
Hier wisselen wolken de zon elkaar af. Er zijn al een paar spetters gevallen. Doe maar gewoon zon met 24 graden.
Van mij mag het weer ook wel wat beter worden.. Hier wolken en héél af en toe krijgt de zon de kans om door te breken (voor één seconde!)