hoi allemaal, ik zit met een probleempje, althans, een vraag. ik ben 8 februari bevallen van een prachtige dochter nikita. ik heb de eerste 8 weken bv gegeven, en daarna gecombineerd en 3 weken daarna helemaal fv. ik heb eventjes de bv pil gehad, de cerazette. daarna eventjes niks, en een andere pil gehaald, daarmaa moest ik wachten van mijn huisarts tot ik ongi was. dat ben ik niet echt geworden toen. 3 dagen achter elkaar 's ochtend een drupje bloedverlies en meer eigenlijk niet. toen ben ik uiteindelijk na een week gewoon met de pil begonnen omdat ik daarvoor eigenlijk ook al een heeel onregelmatige cylcus had, dus dacht, als ik aan pil ga word dat weer regelmatig. nu ben ik donderdag gestopt met de pil. en ik ben nog steeds niet ongi geworden... nou kan dat even duren dat geeft niet, maar toen ik net naar de wc ging, had ik ineens een slijmsliert in mijn maandverband, beetje doorzichtig wit (sorry voor de uitleg) en echt het was 1 geheel. en het plakte niet. en ik heb nog nooit dit soort slijm gehad, en weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. en heb al een aantal keer gelezen dat je dat kan verliezen als je zwanger bent. wat denkt u ? ik ga morgen sowiso een test halen als ik nog niet ongi ben, maar ben zo benieuwd wat er hier van word gedacht... alvast hartelijik bedankt! groetjes kim
Ik zou even een testje halen, ik heb de prikpil en ook allerlei soorten slijm, dus ik dacht ook, dat ding werkt niet! Maar de ha zegt van wel Ik dacht dan zal het wel een infectie zijn, maar ook niet. Nou ja, ik vertrouw er maar op dat ik niet zwanger raak, wil ik ook echt (nog) niet! Spannend hoor, succes!
Nee, ik zou ook echt nog niet zwanger willen raken, mn dochter is net 4 maanden.... Maar gelukkig hoef ik geen test meer te halen, want ik ging rond 12 uur naar de wc en toen was ik ineens heel erg ongesteld gelijk. Dus gelukkig is het nu goed. Zal wel een voorboden zijn geweest ofzo.... Iig bedankt Groetjes
mijn ervaring is dat je na een zwangerschap altijd weer ff je dingetjes moet leren herkennen. zo had ik na mn zwangerschap van alyssa ook allemaal dingetjes voor mn ongi die ik niet kende. leer je lichaam weer opnieuw kennen. liefs doris