grote boodschap pijnlijk

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Jee, 11 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hoi meiden.

Ik heb tijdens mijn bevalling een knip gehad.Dat is gehecht en heb er weinig last van gehad.Na mijn bevalling was ik de eerste 2 weken best wel angstig om een grote boodschap te doen,maar dat ging uiteindelijk wel weer.Toch doet het telkens wel zeer en is het nu al een paar keer soms gepaard met bloed.Dat is dan meer bij het afvegen.Het is nu ook best wel wat pijnlijker.Herkent iemand dit?Weet iemand een oplossing?

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik herken het helemaal het kan verschilledne dingen zijn of aambeien.. of wat iik heb en er helaas nu al bijna anderhalf jaar mee loopt een fissura ani... dat is scheurtjes van binnen..

aan allebei de dingen is er wat te doen ik raad je alleen aan wel even langs de huisarts te gaan... die weet wat eht is en word allebei met zalf verholpen eerste instantie heb ej hetzelfde als ik en het gaat nog steeds niet over word er een operatie gedaan.. enz enz en zo bliijf dat door gaan.. maar wel even naar laten kijken want het kan ergere dingen zijn niet om je bang te maken.. maar anders kom je er waarschijnlijk niet vanaf

succes en sterkte

3. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Bedankt voor je tip!Ik zal er ff mee langs de huisarts gaan!

4. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    ìs je ontlasting ook harder?

Ik heb dat namelijk wel een daardoor kan je die scheurtjes krijgen. Wat goed helpt is elke dag een appel en een kiwi te eten dat zorgt ervoor dat je ontlasting zachter wordt.

(moet je het alleen niet altijd vergeten zoals ik :( )

Deel Deze Pagina