afvallen aan het einde van de zwangerschap?? ...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Daantje57, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Hallo Allemaal,

Ik ben nu 38 weken zwanger en voel me de laatste 2 dagen af en toe niet zo lekker. Last van misselijkheid en last van mijn rug.

Nu kwam ik er vanmorgen achter dat ik sinds vorige week dinsdag ook ruim een kilo ben afgevallen..

Hebben meer mensen dit gehad aan het einde van de zwangerschap?

Ik maak me een beetje zorgen of de kleine wel goed groeit nu, hij beweegt in ieder geval nog erg goed.

groetjes, daantje

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik ben deze zwangerschap ook afgevallen aan het eind. Ik woog met 40 weken weer hetzelfde als ik met 36 weken woog. Een kilo minder dan m'n top! Ik vond het niet zo erg en de beeb deed het nog goed. Volgens de vk kon het geen kwaad.

3. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    afgelopen maand ben ik 3 kilo afgevallen (eerst 2 kilo in 2 week, laatst 1 kilo in 2 week).
    gyn zegt er niets van, dus het zal wel oké zijn, zolang de baby wel goed groeit (wat ie doet).
    als je je echt zorgen maakt kan je altijd je vk bellen.

4. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    hier nog 1 ik val ook steeds af, soms 0,5 er bij op en dan weer 0,8 eraf. volgens vk geeft het niet. ik ben n u weer even zwaar als in week 30
    ben nu bijna 7 kilo gegroeid.
    de kleine eet dan wel je reserves op waardoor je je moe voelt (tenminste dit is bij mij zo)

5. zoe2008

zoe2008 Actief lid

11 mrt 2008
    152
    0
    0
    ben nu zwanger van de 3e.. bij alle zwangerschappen op einde afgevallen.. Kan niet zoveel meer eten. Kan echt geen kwaad, kindje pakt wel wat het nodig heeft.

Ben deze zwangerschap zelfs alleen maar afgevallen (op zelfde gewicht gebleven) en kindje is gewoon gegroeid..

6. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    bedankt voor alle reacties meiden, maar mijn kilo is gewoon weer terug nu.. haha.. dus dat valt weer mee :)...

7. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Ik was ook in de laatste weken van me zwangerschap afgevallen, mijn kleintje heeft er echter niet onder geleden hoor, die was flink zat bij de geboorte!

Deel Deze Pagina