Innestelingsbloed?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jacey, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacey

jacey Nieuw lid

29 okt 2006
    2
    0
    0
    Hallo,

Ik zit met een vraagje,
    Ik heb een dochter van 2jaar en 7 maand en sinds haar geboorte neem ik geen pil meer. Wel condoom.
    Nu sinds 3 maanden hebben we besloten om voor een tweede te gaan.
    Ik ben altijd heel regelmatig, heb een cyclus van 28 dagen en altijd op de uitgetelde dag mijn regels.
    Nu moet ik maandag 30 mijn regels krijgen en sinds woensdag 25/10 heb ik zo af en toe wat roze verlies. dan weer wel dan weer niks...
    Ik vraag me af wat dat is..... innestelingsbloeding?
    Normaal gezien beginnen mijn regels met wat donker bruin en dan komen ze door en is het echt fel rood... nu niet! Heb ik nog nooit gehad...
    Wat zou dat kunnen zijn? Toch mijn regels of toch kans op zwangerschap?
    ALvast bedankt voor de info,

Groetjes Jacey

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Jacey,

het kan beiden zijn. Ik kan er ook geen duidelijkheid over geven helaas. Je zult moeten wachten tot maandag en dan een test doen, dat is het enige wat zekerheid geeft. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Mirjam

3. jacey

jacey Nieuw lid

29 okt 2006
    2
    0
    0
    Hallo,

Heel fel bedankt voor het antwoord.
    Maarinnestelingsbloed kan dat paar dagen duren? Hoelang max? En hoe ziet het eruit?
    Kunnen uw regels beginnen op woensdag met heel licht verlies 'roze' en dan zondag nog niet doorgebroken zijn? Vind t zo raar heb ik nog nooit gehad sinds ik mijn regels heb...

Groetjes en thx

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Jacey,

een innestelingsbloeding kan een paar dagen duren. Het bloedverlies is meestal minimaal en kan verschillen van licht roze tot donder bruin. Soms kan dit soort bloedverlies toch een voorbode zijn op je menstruatie, maar dat hoeft niet. Even testen in ieder geval!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina