afvallen: mede-afvallers gezocht voor steun

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door ymke, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ymke

ymke Lid

25 feb 2010
    58
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik ben 30 nov bevallen van een dochter evi.
    Ze is mijn derde en laatste kindje.
    Ik wil nu echt een hoop kilo's kwijt. Wie is ook bezig om weer in shape te komen en wil mij online tot steun zijn.
    Of elkaar tot steun zijn?

Ik ben al een paar x begonnen, maar hou het niet vol, waardoor ik weer een terugval krijg.
    Vanavond nog een etentje en dan wil ik morgen echt beginnen.
    Gelukkig ook mijn menstruatie op gang gekomen gisteren. Die zat ook echt te wringen, waardoor ik meer trek heb gehad in zoetigheid.

gr

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik ben eind oktober bevallen van een zoontje, ben nu ook weer bezig met afvallen.
    Ben alweer bijna op mn startgewicht van voor de zwangerschap maar wil er nog wat af hebben.
    Valt niet mee om al die verleidingen te laten staan *zucht*

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hoi Ymke!

Ik ben 11 december bevallen van m'n dochter en ook voor mij was dit m'n laatste zwangerschap. Er zitten nog een hoop overtollige kilootjes aan (ook nog van de zwangerschap van mijn zoontje) en die wil ik zó graag kwijt! Ivm de borstvoeding mag ik niet al te hard afvallen natuurlijk, maar stukje bij beetje verlies ik wel iedere maand wat gewicht. Inmiddels ben ik 13 van de 19 aangekomen kg's kwijt, maar wil er uiteindelijk nog 2 extra af, dus heb ik nog 8 kg te gaan voordat ik weer op mijn oude gewicht zit. Lastig is het hè?! Ik vind het zoooooo moeilijk om alleen maar netjes te eten en niet af en toe eens lekker uit de ban te springen!

Maar ja, uiteindelijk wil ik gewoon weer lekker in m'n vel zitten en gelukkig motiveert dat (vaak) wel om vol te houden.

4. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Ik ben eind september bevallen en wil nog iets van 5 kg kwijt.
    Voorheen ging ik ook regelmatig sporten maar dat is er nog niet van gekomen. Wil morgen gaan....dus ik doe me best.
    En idd al dat lekkers.....!

5. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Sporten, ik zou ook niet weten waar ik de tijd nu vandaan zou moeten halen om überhaupt in de sportschool te komen;). Deed het ook altijd met veel plezier, maar nu staat dat even op een heel laag pitje hoor.....

Miracle, succes morgen;)

6. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Ik ben 29-11 bevallen en wil ook heel graag weer terug in vorm komen en zeker 10kg afvallen. Als ik in de spiegel kijk voel ik me vreselijk dik, maar op de een of andere manier ben ik totaal niet gemotiveerd om te gaan sporten of lijnen :) ik verzin de ene na de andere smoes. Eerst had ik er de energie niet voor, toen de tijd niet, volgende week ga ik weer werken dus wil ik eerst weer even in het ritme komen en dan... verzin ik vast wel weer een andere smoes :p haha. Dusse ik sluit me aan bij de club!

Hoe gaan jullie het aanpakken?

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik schaam me, jullie met al die pasgeboren kindjes... Mijn dochter wordt bijna 11 maanden en ik moet echt kilo's kwijt pffff. Jammer geneog ben ik nog aan het revalideren van een zware zwangerschap.. en mag dus nog niet veel sporten. Steun kan ik wel gebruiken whaha. Het wil hier niet echt lukken, een dieet gaat ook al niet ivm de borstvoeding.. *zucht* ;)

8. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    mijn dochter is 6 weken oud en ik pas nog steeds niet in mijn oude broeken.
    Ik ga het boekje maar eens pakken van de dietiste,die ik van haar kreeg voordat ik zwanger werd van mijn oudste,daarnaast ben ik nu(als het droog is) een 30 minuten tot 45 minuten aan het wandelen en op vrijdag loop in in 1.5 uur nog mijn krantenwijkje.In April ga ik weer als postbesteller beginnen en dan loop ik 7.5 uur per week.Dus ja,dan ben ik weer 12 uur in de weer.....Maar het moet er echt af.Ik ben 3 jr terug aan een hernia geopereerd en mij werd toen gezegd,dat ik niet meer dan 55 kilo mocht wegen.En nu weeg ik 60

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Na 6 weken en nog steeds niet? Dat past niet samen. :D

Denk dat dit toch niet de plaats voor mij is.... hihi... ik ga never nooit niet meer in mijn oude broeken passen.

10. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Als ik jullie verhalen lees wordt ik gewoon jaloers de 1 moet 5 kg kwijt de ander 8 kg, en ik moet gewoon 35 kg kwijt dat ik is toch vreslijk!

Ik mag mij wel heeeel diep schamen!! Ik ben al wel 10 jar bezig met afvallen en elke poging die ik gedaan heb mislukt gewoon, bij mij is het zover dat ik gewoon een hekel aan mijzelf en aan mijn lichaam heb gekregen door al dat overgewicht en ja als je zwanger bent geweest blijven er natuurlijk ook nog wat kilo's aanzitten.

Ik ben nu sinds Januari weer een poging gaan doen en ben nu 5 kg kwijt dus nu nog 35 kg te gaan.

Meiden succes met het afvallen!!
    Iemand nog goeie tips?

Liefs

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik wil ook afvallen
    voor mijn zwangerschap woog ik 113.
    met 40 weken woog ik 114.
    1 kilo aangekomen
    20 dec bevallen
    en woog toen na 3 weken 100
    maar ik wil er nog 15 afhebben
    maandag ga ik beginnen aan de shakes !

12. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Bij mij moeten er nog 8 kilotjes af. ben 11 december bevallen en schat dat ik zo'n 15 kilo max ben aangekomen. Helaas kan ik m'n broeken niet meer aan.. en ben niet van plan om nieuwe zomerkleding aan te schaffen! m'n vriend wil gelukkig ook 6 kilo afvallen. We doen een wedstrijdje, wie het eerst de kilo's kwijt is! :D

13. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    love peet. wat voor shakes, ja ik zit met peuter die moet eten dus vind t moeilijk maar van de 2e ben ik op 1 2 kilo alles kwijt maar van de 1e van okt 2008 moet ik nog 12 kilo en wilde er nog 3 of zo dus dik 15 kilo. sporten tja ga ik wel doen vanaf dinsdag maar ja moet bijna half uur rijden dus heb daar ook geen zin mee in maar xzit daar nog 4 maanden vast maar ga dus maar 1 keer per week*geen nut dus) en kan t lekkers slecht laten staan. dus tips zijn welkom en oude broeken:( die pas ik denk ook niet meer, mijn buik is wel zo uitgerekt geweest met 30 kilo aankomen grrr.

14. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    hahahah na 6 weken nog STEEDS niet?...

ik na 15 maanden nog niet...

Dus je bent niet de enige hoor ;)

Tijdens de zwangerschap 30kg!:$ aangekomen.
    Er is sindsdien (dec 2009 tot nu) 15 kg af.
    Ben toevallig net deze week ECHT begonnen met drastische maatregelen m.b.t het afvallen.. als in, de afvalrace voor de laatste 15 kg is van start.
    De eerste 3kg zijn al gelukt... ;)
    Total dedication!!!
    Eerder was ik er steeds niet klaar voor en gebruikte ik ook de ene na de andere smoes... als geen tijd, nu ben ik ongesteld, ach na het weekend begin ik weer, ach na dit... en nu zeg ik STOPPENNNN EN BEGIN!!!

Zat toevallig hier een beetje rond te neuzen naar andere "afvallers"... maar meer nog ben ik geïnteresseerd is andere BMI's... en lengte+gewicht
    Maar hier schijnt nogal een taboe op te liggen ofzo, mensen vertellen liever wat voor gewicht ze kwijt moeten.

15. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Heyyy ik ben ook sinds 6 dagen aan de shakes!!
    Ik heb dit 5 jaar geleden ook al eens gedaan met
    Herbalife en ben zo 10kg kwijt geraakt!! (wat eigenlijk niet eens hoefde :) wou dat ik nu op dat gewicht zat toen de 10kg er nog niet eens af waren) *zucht*
    Dus ik doe een nieuwe poging! En verwacht weer net zulke goede resultaten. Ben al 3kg kwijt in 6 dgn... ;) Motiveert behoorlijk kan ik je vertellen!! (ook al weet ik dat het in het begin sowieso hard gaat)

En welke shakes doe jij??

Wou dat ik hier gewoon direct na de zwangerschap mee begonnen was, maarjah excuses excuses....

16. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    maar hoe doen jullie die shakes met jullie kindjes die mee pot mee eten,

mijn bmi is te hoog volgens mij 30 of 31 of zo en was eerdte x 30 aangekomen ong. en 2e keer 18 wil graag 80 85 wegen

17. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ik doe alleen een shake als ontbijt en lunch.
    's avonds eet ik gewoon normaal met de pot mee.
    I.c.m. de vezels-en kruiden tabletten van herbalife bij elke maaltijd 2.
    Verder helemaal niks extra's aan snacks oid.
    Alleen maar fruit. En heullllll veel water.

Mijn BMI was vorige week woensdag nog 30.3 en vandaag 29...
    Mijn streefgewicht is 77kg (van voor de zwangerschap) Het liefst 75 (of 70:))
    Start gewicht 21-2: 92 kg
    Weeg vandaag: 87,6kg :D
    Lengte: 174cm

18. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    BEN OOK 1.74 ONG. maar idd dan moet ik t maar eens zo doen maar heb eerst speciale thee besteld, ben benieuwd haha maar leuk topic. ik moet nog wegen enz

Deel Deze Pagina