Dit lijkt me super leuk voor ons oudste kinderen (5 en 3 jaar) Wie is hier weleens geweest en wat zijn jullie ervaringen? Welke rang zaten jullie?
Ben er heel vaak geweest meestal eerste rang. Het is geweldig! (Alleen heb ik het nadeel dat ik zelf kunstschaatster ben geweest en dus iets te goed zie wat technisch niet goed gaat/is)
Wel mooi en leuk een keer gezien te hebben maar ik zal niet zo snel weer gaan. Onze jongste van toen 3 vond er niks aan en wilde na 10 min. Al naar huis. Als we naar het theater gaan kan ze wel lang blijven zitten.
Disney on Ice lijkt me heel erg leuk voor kids. Zelf zijn we naar de de gewone Holiday on Ice geweest en vond het dit jaar enorm tegenvallen. Erg veel fouten en een beetje rommelig. Met veel entourage wat niets met "on Ice" te maken had. Er gingen ook heel veel mensen met de pauze al weg....
Dacht al dat je Disney on Ice bedoelde hoor. En daar zijn wij een keer met neefje en nichtje geweest. Kids keken ogen uit. Maar heb wel gezorgd voor plaatsje 1e rij. Dan zijn ze niet afgeleid door andere mensen voor hun en zien ze ook echt iets!