Hallo, Ik zit met een dilemma in mijn hoofd en wil even opluchten. Ik ben nu 30 weken zwanger en ga dus binnenkort bevallen van mijn 2e kindje. IK werk nu al ruim andere halve jaar als gastouder bij mij thuis maar krijg heel weinig kinderen. Zo weinig dat er sinds 1 januari geen kinderen meer ingeschreven staan bij mij. Nu moet ik mijn opfris ehbo gaan halen en een na scholing dit jaar die allebei natuurlijk veel geld kosten. Dilemma dat ik nu hebt is moet ik stoppen met het gastouder zijn en toch een baan voor 2 a 3 dagen in de week gaan zoeken of toch geld in mijn baan instoppen en hopen dat er meer kindjes aanmelden na mijn zwangerschap? Ik word zo gestrest heel gauw en dit helpt dus echt niet. Als ik nou toch kies om te gaan werken 2 dagen in de week buitenhuis wat zouden jullie aanraden/ wat voor werk is er te doen voor 2 a 3 dagen? Hoor jullie tips/advies heel graag!
En waarom komen er geen kids meer ? Mischien flyers uitdelen Als ik jou was zou ik doen wat fijnste voor jou voelt en ik denk toch gastouder. Buitenshuis moetje ook je kinderen bij andere onderbrengen Wat voor opleidingen heb je .?
geen kinderen omdat er al zo veel gastouders in de omgeving verschijnen en ik word niet uitgekozen omdat ik nogal jong ben en daardoor denken men dat ik weinig ervaring er mee hebt. Ik heb een MBO 3 in kinderopvang en voor de rest niet veel, wat talen en ehbo cursussen gevolgd en behaald maar geen echte diplomas ervan.
Als je er voor wilt gaan zou ik er zeker in investeren Je moet doen wat het leukste is En meer promoten Mischien in je vriendenkring Zou liever een vriendin nemen dan een vreemde Heel veel succes met je keuze