postnatale depressie

Discussie in 'Gezondheid' gestart door marieke24, 23 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    ik heb geen flauw idee of mijn toppic hier goed staat.

maar waarschijnlijk heb ik een postnatale depressie.
    waar ik absoluuut geen hekel aan mijn tweeling heb zit ik wel enorm met mezelf in de knoop.

ze dachten eerst aan een burn out maar het gaat steeds verder de verkeerde kant op.

nooit verwacht dat ik me zo enorm k*t zou kunnen voelen en zo vreselijk ongelukkig, ik sluit mezelf het liefste op en kan totaal geen mensen om me heen hebben, bij het minste of geringste ben ik net een stuk explosief die de ramen wel uit het huis wil slaan.

4 enorm zware maanden met de tweeling gehad.
    6 weekjes te vroeg geboren maar echt enorm onverwachts, na 3 weekjes thuis gekomen.
    zware start gehad want alles was nieuw geen kraamzorg en mijn man moest verplicht aan het werk.
    toen werd mijn zoontje ziek, ziekenhuis in ziekenhuis uit, klysma's bij de vleet en het werd maar niet beter. ten einde raad alles gefilmd en een gesprek met de kinderarts geeist en ja hoor verborgen reflux medicatie gekregen gestopt met de borstvoeding overgegaan op fles en indikken met jbpm en ja hoor eindelijk ging het beter. niet meer 24 uur per dag huilen en huilen en huilen.

nu heb ik 2 enorm vrolijke mannetjes in huis.
    ben zo trots op ze zo sterk zijn ze.

maar ik zelf zie eruit als een slons voel me ziels ongelukkig en weet me geen houding meer te geven.

ik weet niet wat ik hiermee bereiken wil, maar ik moet het wel echt eventjes kwijt.

2. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wat erg om te lezen hoe je je voelt,neem aan dat je al wel hulp bij de huisarts heb gezocht? Hoe gaan ze je helpen?

3. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Ja alle mogelijke hulp is nu ingeschakeld home start word opgestart en maandag gesprek met de huisarts ivm natuurlijk... Vakantie 🙄🙌🏼

Ook mijn man heeft halve dagen vrij genomen.
    Bah had dit echt nooit en nooit verwacht

Deel Deze Pagina