Wat een klachten, herkenbaar?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door sweetlove80, 1 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Ik ben vandaag precies 1 maand terug bevallen van het mooiste meisje op deze wereld. :p:p

Maar heb me echt veel klachten, ten eerste heel sloom/lusteloos dat kan in 1x opzetten. Lijkt ook wel alsof ik wat last heb om door neus te ademende (had ik trouwens ook in zwangerschap) uiteraard doodmoe, diarree, emotioneel labiel, duizelig/zweverig, pijn in hoofd, last van ogen....

Ik vind het gewoon eng soms...heb al 2 kids van 14 en 16 maar nooitzo gevoeld na zwangerschap.

Hb slik ik ijzer voor en heb ook sinds een week vitamine d stootkuur ivm tekort. De rest wilde huisarts nog niet controleren ivm hormonale schommelingen na bevalling in bloed, dat geeft geen reëel beeld.

2. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Hoe lang slik je de ijzertabletten al? Het duurt ong 6 weken voordat je hb op peil is (vier tot zes). Wat raar dat er verder niet wordt gekeken met een bloedonderzoek. Bij mik werd bijvoorbeeld ook naar de schildklierfunctie gekeken ivm vermoeidheid. Bij mij was het een zeer laag hb-gehalte.

Emotioneel labiel zijn heeft alles met je hormonen te maken. Tjonge, wat heb ik me de afgelopen weken belabberd gevoeld! Ook emotioneel labiel, heel erg vermoeid zijn etc. Ik herken het dus wel. Bij mij lag het aan het enorme bloedverlies en een slaaptekort can een paar maanden.

Gun jezelf nog wat tijd. Anders echt hulp inschakelen. Ik was net op tijd en kan nu zeggen dat het steeds iets beter gaat.

Deel Deze Pagina