Meid wat fijn dat je kleintje opknapt. Je zal echt merken dat als je kleine ventje lekker in zijn vel zit jij ook gewoon weer opknapt. En hoe de rest gaat lopen de tijd zal het leren groetjes kim
Wat goed om te horen dt het zo goed gaat met je zoontje! En lekker in bad! Heb je er van genoten? En idd trek die reacties van mensen hier niet aan... En schrijf lekker van je af hier en Zijn genoeg mensen die je wel steunen!
@ Chico: Is er nog wat uit de echo gekomen? Is je zoontje weer thuis? Hebben ze verder nog iets kunnen vinden? Hoe gaat het nu met jouw en je zoontje?
hi gwenolyn, lief dat je dat vraagt. ik heb nog geen uitslag gekregen van de echo. ik neem aan dat ze dan niets hebben gevonden. volgende week heb ik een belafspraak staan met de kinderarts. deze week moet ik urine van mn zoontje opvangen en deze naar het ziekenhuis brengen. het gaat goed met mijn zoontje. hij is een heel ander kereltje, moet hem echt opnieuw leren kennen. ik doet dat nu nog zonder mijn man, die zit nog steeds bij mijn schoonmoeder. ik vind het pittig dit zo te moeten doen. ik ben heel onzeker en bij iedere keer als hij huilt schiet ik in de stress en raak ik in paniek. gelukkig is mijn moeder veel bij mij in huis. helaas is het hier nog wel een enorme chaos. mijn man is voor de tweede keer geopereerd, maar deze is mislukt. de arts staat voor een raadsel en zijn foto's worden nu landelijk besproken. ik hoop dat hij zijn voet mag houden... hij kan nu gewoon nog niet thuis zijn en dat is natuurlijk niet de ideale situatie. ik kan aan mijn dochter merken dat ze het moeilijk en vervelend vindt zo. daarnaast bouwt mijn man nu geen band op met mijn zoontje. zolang de artsen nog geen oplossing voor mijn man hebben, is het nog niet mogelijk een planning te maken en dat is voor mij heel zwaar. we leven met de dag... mijn buurman zei gisteren: 'ooit komt het goed.' dat is ook zo, maar ik ben zo bang dat het te lang gaat duren en dat ik het geestelijk niet trek. maar goed, ik pak alles nu ding voor ding aan. eerst een goede vertrouwde band opbouwen met mijn zoontje, daarna kijken in hoeverre ik ook mijn man kan verzorgen zodat ie thuis kan komen. tot dan logeert mijn dochtertje regelmatig bij oma en papa... het is nu even niet anders..
Wat fijn dat het nu zo'n stuk beter gaat met jou en je zoontje! Super! En ik hoop voor je man dat hij idd zijn voet kan behouden, het klinkt in elk geval niet best! Ik vind het knap van je dat je je er zo doorheen slaat, het is niet niks! En je hebt je prioriteit absoluut wel op de goede plek hoor!!
Ik neem aan dat geen bericht goed bericht is. Anders lijkt het me, inderdaad, dat je er allang iets van had gehoord. Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je zoontje!! De stress van het huilen zal ook nog wel even blijven. Stapje voor stapje ga je er weer vertrouwen in krijgen, en vertrouwen in jezelf krijgen. Je bent een hartstikke goede moeder. Onthoud dat goed!! Fijn dat je zoveel steun van je moeder krijgt!! Dat helpt jouw ook weer het vertrouwen terug te krijgen. Balen dat de 2de operatie van je man niet gelukt is. Ik hoop dat hij zijn voet kan behouden. Je buurman heeft gelijk: Ooit komt het goed, maar pak het stapje voor stapje aan. Alles tegelijk kan niet Mooie oplossing toch dat je dochtertje bij je schoonmoeder kan slapen? Oké niet ideaal, maar ik neem aan dat je dochtertje het leuk vind om bij oma (en papa) te slapen, jij hebt je handen even vrij voor jezelf en je zoontje. Sterkte meid!! Je bent op de goede weg.