Hallo, Is er iemand die deze foto voor mij wil bewerken? Mijn 3 schatjes staan er op maar op de achtergrond (rechts) staat ook een "vreemd" kindje met een roze shirtje en witte broek. Dit kindje wil ik graag verwijderd hebben van de foto maar het lukt mij niet. Is er iemand die dat voor me zou willen doen? Alvast heel erg bedankt! Groetjes, Debbie
En speciaal voor deze vraag meld je je aan op het forum? Sorry was niet je vraag maar ben even nieuwsgierig. Ik kan hem overigens niet bewerken. Sorry
Nou iig welkom hier uiteraard! Maar ben het helemaal met Wonders2 eens en vind niet dat zij een rare vraag oid stelt.
Ik denk niet dat je iemand vind op dit forum die dat weg kan fotoshoppen.. (lijkt me bijna onmogelijk om te doen op een manier waarbij de foto mooi blijft zonder dat je verschil ziet..) Wat je wel kan doen is het shirtje van het meisje een andere neutrale kleur geven waardoor ze wat minder opvalt in het geheel. Zoiets bijvoorbeeld:
Je kunt wel jouw kinderen er uit laten lichten door de achtergrond op zwart wit te zetten. Misschien dat dat een idee is?
Bedankt voor de tips Anne en Wonder! Hoe doe jij dat Anne, met dat shirtje? Ik vin dat inderdaad al een heel stuk beter. Groetjes, Debbie
Je geeft nou zelf ook niet echt het goede voorbeeld daarin natuurlijk he. Dus zo een reactie valt wel een beetje te verwachten. Verder wil ik je natuurlijk wel welkom heten hier. Kom lekker mee kletsen. Ik ben zelf totaal niet handig met fotoshop helaas.. Ik zal me daar echt eens een keer in gaan verdiepen, Is wel een leuk programmatje..
windows live photo gallery zit gewoon standaard op mijn laptop wist ook niet dat ik het kon . vind het wel leuk om dingen uit te proberen haha
Heb t programma ook, maar hoe verwijder je dan iets van een foto? Mijn dochter heeft een stuk brood vast wat ik weg wil hebben...
je gaat naar bewerken en dan naar de optie retoucheren dan ga je met het kruisje op het stuk staan dat je weg wil hebben en klik je op de rechtermuisknop ik weet alleen niet of het met alle foto s lukt , zoals ik al zei het was de eerste die ik ooit gedaan heb en deze foto was dus zeer geschikt ik ben nu wel benieuwd naar je foto