Als er zó veel dingen verkeerd gaan daar, als de service zo slecht is en als er zo vreselijk veel klachten zijn, dan moet er toch iets gedaan kunnen worden?
Praat me er niet van. Had pas een topic geopend over een pakketje dat zogenaamd in postbus was bezorgd (had je nog op gereageerd volgens mij shadixxx). Wij ook bellen en idd 45 cent. Ze moeten zich doodschamen. En dan idd ook niet kunnen helpen. Ben je een paar euro armer en geen steek verder. Ze zetten daar volgens mij van die scholiertjes neer die met een standaard script werken ofzo. Maar nogmaals gebeld want we begrepen er niks van. Toen zeiden ze dat de postbode er op aangesproken zou worden. De volgende dag stond opeens de pakketbezorger op de stoep met het pakketje. Ik vroeg er nog naar maar hij had verder niks gehoord dat die kwijt was geweest ofzo.
Ja dat topic herinner ik me nog wel! Wel fijn dat dat terecht is gekomen in ieder geval! Heb het vandaag nagevraagd bij onze vaste postbode, superlieve man, als ik niet thuis ben brengt hij mijn pakketjes naar m'n moeder, misschien dat dat was gebeurd, maar hij gaf dus aan dat hij inderdaad niet werkt op maandag maar dat ze dan van de werkgroep pakketten rondbrengen..
Hier is gister wel een pakketje van postnl bezorgd, inderdaad door de WVS. Om even aan te geven dat het niet overal zo is dat er op maandag geen pakketten worden bezorgd.. Verder hoop ik voor je dat ie morgen alsnog komt.. maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in. Belachelijk inderdaad!
Dat is wel handig dat je hem hebt gevraagd. Helaas kon hij je niet helpen. Ik hoop echt dat hij nog komt. Hij is niet bij buren gebracht?
Die kaartjes zijn te klein voor de sorteermachines en moeten dan handmatig gesorteerd worden, daar hebben ze het met kerst te druk voor
Ik ben twee keer een pakket kwijt geweest. De eerste keer gaf het T&T nummer aan dat het geweigerd was door de ontvanger. Ehhhh, tuurlijk. De ontvanger wist nergens vanaf. Pakket dus kwijt. ZO'n formulier ingevuld om het pakket te achterhalen/opsporen. Maar daar kwam uiteraard niks uit. De tweede keer werkte het T&T nummer niet. Hij gaf steeds foutmelding dat het nummer niet goed was. Ook toen is het pakket nooit terug gevonden, ondanks het opsporingsverzocht formulier. Ik geef je dus weinig hoop.
Over de kleine kerstkaartjes: vandaag een lading binnengekregen van familie die rond de 5x8 ongeveer waren, een wonder
Guess what! Ik heb Rijksoverheid gemaild, omdat ik op Wikipedia las dat PostNL is aangesteld als bezorgingsbedrijf door hen. Nu mailden zij me terug dat dat niet zozeer meer het geval is omdat de postmarkt vrijgegeven is, maar dat, volgens de nieuwe Postwet, alle postbedrijven, dus ook PostNL, VERPLICHT zijn een klacht op te nemen en daar iets mee te doen! Gebeurt dat niet, dan kun je ConsuWijzer mailen (wat ik dus net heb gedaan). Ben benieuwd wat zij zeggen!
Wat irritant! Hoop dat je pakket nog weer boven water komt. Verbaasd me eerlijk gezegd niets: hier is in de zomervakantie een pakketje over de schutting gegooid met een briefje er bij dat hij het pakketje onder de schutting door had geschoven ( wat dus echt niet paste) en de keer erna lag het pakketje gewoon voor de voordeur met de mat er half over (waardoor het nog meer opviel)
pcies hetzelfde heb ik vorig jaar ook meegemaakt en tot op heden nooit iets ontvangen!! ik vind het een kut bedrijf met een kut service!!! je kunt nog beter een postduif gebruiken dan heb je meer kans dat je post/pakket aankomt!!!:x:x:x:x:x
ik doe eigenlijk ook nooit met hun verzenden. ik verzend alleen met GLS en DHL.. hoor je zo vaak iets naars over het die Tnt/postnl
Ik heb inmiddels een mail terug van ConsuWijzer, mijn klacht gaat door naar iemand met een of andere hoge functie en die gaat het bekijken. Mij raden ze aan om een aangetekende brief (jawel ) te sturen naar PostNL en om ze te vragen iets met mn klacht te doen, gezien ze dat verplicht zijn. Ze gaven ook al aan dat als er veel klachten binnenkomen voor een bedrijf, er een officieel onderzoek gestart wordt.. Dus, mail je klacht naar ConsuWijzer! Dan wordt er misschien eindelijk eens iets aan gedaan!
Waaaaat? Er wordt toch betaald voor een service ( het pakketje van A naar B brengen )?! Hier heeft 1 keer die pakketjesknakker het pakketje bij de buren af gegeven, zonder dit bij mij te melden en zelf een handtekening te zetten. Die heeft toen wel op zijn klote gekregen, en sindsdien nooit meer problemen mee gehad. Maar goed, daar moest dus wel voor getekend worden. Wat een flapdrollenservice zeg. Aanklagen dat PostNL!
tja. en wij hadden het aangetekend verstuurd en dan lees je in de T&T getekend voor ontvangst... uh... NIET DUS!!!!!!!!!
ConsuWijzer mailen! Hoe lang het ook geleden is! Er zijn misschien geen details meer te achterhalen, maar dan hebben ze daar wel op papier staan dat er meer mensen zijn met klachten! Kunnen ze ook vinden als ze even googlen natuurlijk, maar dat doen ze vast niet
Sinds wanneer? Ik heb een aantal jaar geleden een bijbaantje gehad als postbode (ja ik schaam me dood haha), maar je krijgt daar gewoon uurloon hoor. Of het moet inmiddels veranderd zijn, maar dat kan ik me niet voorstellen. @ TS. Je zou kunnen proberen om bij het lokale sorteercentrum verhaal te halen. Meestal zijn die tel. nrs. niet openbaar, maar misschien zit er een kantoortje/balie? Of anders misschien bij een afhaalpunt, maar denk niet dat die je veel kunnen helpen. Het is ook gewoon irritant dat tegenwoordig nergens meer postkantoren zijn waar je even duidelijkheid kan vragen.
Ja die hebben we hier nog wel.. Maar daar hebben ze echt de 'PostNL mentaliteit' Je hebt tegenwoordig toch van die nieuwe briefjes die je door de brievenbus krijgt als je niet thuis bent, waarop staat dat je via internet kunt aangeven of je wilt dat de postbode het pakket nog een keer probeert te bezorgen, of ze het bij de buren af mogen leveren of dat je het af wilt halen op het postkantoor? Hier had ik een tijd terug dus aangegeven dat ik een pakket af wilde halen op het postkantoor, kom ik daar, netjes met het briefje dat ik ontvangen had (want een ander briefje krijg je niet als je via internet aangeeft dat je het af wilt halen ) maar daar konden ze op het postkantoor echt heeeelemaal niets mee, met zo'n 'nietszeggend briefje'. Ja hallo, wat moet ik dan meenemen? Pff Ik kan het natuurlijk proberen, maar denk niet dat ze me daar verder zullen helpen..