Ohhhh post NL breek me de bek niet open! Ik krijg al maaaanden bijna geen post meer en dus ook geen rekeningen:x Elke maand moet ik weer bedrijven bellen om het bedrag en betaal gegevens te vragen omdat er weer een acceptgiro mist oid:x:x:x Zo hebben wij beneden ons een kantoor zitten ( kantoor geopend van 9 tot 17:00 ) Pakketten worden daar afgeleverd als ik niet thuis ben. Maar toen ik dus nog werkte van half 9 tot 17:00 kon ik mijn pakketjes niet ophalen:x Dus ook een klacht in gediend en kreeg ook zo'n belachelijke mail terug
Ik zou zeker even proberen na te gaan of dat zo is mocht het kapot zijn. Belachelijk dit weer. Ik moest wel even alchen om je gesprekje met de buren. Zag echt voor me dat ze dat pakketje hadden opengemaakt en elkaar aankeken van: what's dat nou????? haha! Is de minikoelkast heel?
Ik heb hier inderdaad ook over na zitten denken. En daarnaast, waarom moet IK betalen voor iets wat ZIJ stuk kunnen maken of iets dergelijks? Ik ga toch ook geen aansprakelijkheidsverzekering afsluiten voor de kinderen van iemand anders? Ga nog maar eens nadenken over hoe ik een mail hierover goed in elkaar kan zetten.. @Ellen; Hij doet het nog wel gewoon ja!
Wat misschien goed is om te onthouden, is dat in geval van een consumentenkoop de aansprakelijkheid van de verkoper pas overgaat op de koper vanaf het moment van levering. Ontvang je een pakketje niet, dan valt dit nog onder de verantwoordelijkheid van de verkoper en hoeft de koper niet te betalen (omdat de verkoper de verplichting tot levering niet is nagekomen mag jij je verplichting tot betaling opschorten) Dat is natuurlijk lastig bij vooraf gedane betalingen maar misschien wel handig om te onthouden bij betalingen die je achteraf moet doen Heb zelf meegemaakt dat een besteld boek niet geleverd werd. De boekenclub heeft de klacht zelf doorgespeeld aan de post en ik kreeg netjes alsnog het boek thuis gezonden Wat post in de plastic brievenbus betreft: pffff... wat een ergernis zeg :x Heb ooit een klacht neergelegd omdat ik voor 's avonds bezorgen extra betaalde en het pakketje gewoon in de bus was gedaan :x Kreeg alleen een standaard mailtje terug dat dit conform afspraak met de verkoper was... tsja... Als consument zou je dan dus ook erg oneerlijk kunnen doen en zeggen dat je het pakketje nooit ontvangen hebt. @Shaddixxx, als je van een bedrijf gekocht heb kun je de schade daar verhalen omdat men er verantwoordelijk voor is dat het pakketje heel bij jou aan dient te komen!
Nee, het was particulier. Vind ook niet dat die mevrouw er enige schuld aan heeft hoor, dit was echt een grote, grote, groooote fout van PostNL.