Ik heb schoenen besteld deze werden gisteren avond toen ik de jongens in bad deed bezorgd ik mijn man geroepen bezorger al weg Briefje in de bus dat ze zaterdag 19 april tussen 12-1700 uur zouden komen! Das mooi dan ben ik en mijn man thuis! Ik nog inloggen en kon idd aanvinken zaterdag ( want vandaag waren we beiden niet thuis ) dus aangevinkt. Kom ik net thuis zijn ze vandaag geweest en hebben ze het naar het postkantoor gebracht:x En deze is nu dicht en morgen ook *baaaaaallllllllllllllllll* en vind het stom dat als ze zeggen (en ik aangevinkt heb zaterdag tussen 12-1700) ze alsnog op vrijdag komen geef het toch niet voor niks aan:x
Wat super irritant. Ik weet dat er bij postnl iets is mis gegaan en in eerste instantie alle pakket post die vandaag geleverd zou worden pas zaterdag bezorgd ging worden. Ze bezorgen niet op goede vrijdag. Dit was een fout op hun site en wordt toch alles vandaag bezorgd. Misschien dat ze ondanks dat jullie het hebben aangeven het toch door die fout vandaag hebben proberen te bezorgen. Wel super vervelend dat je moet wachten tot dinsdag. Je kan postnl even bellen. Die kunnen misschien nog even contact met de chauffeur opnemen. Moet hij in de buurt zijn kan hij nu nog langs komen.
Heel irritant. Heb ik ook al twee keer gehad. Ik aanvinken wanneer ze bezorgen, bezorgen ze alsnog een dag eerder terwijl ik er niet ben. Super irritant, geef me dan niet de optie het aan te vinken!
Wat onwijs vervelend! Hier ook vandaag pakketje gekomen (om 7:50 ) maar ik hoor de bel niet als ik slaap.. Moet nu waarschijnlijk tot dinsdag wachten