Ik heb wat besteld bij Bol. Zou vandaag komen, dus ik wil even kijken om hoe laat ongeveer. Staat er bij Track en Trace dat de bezorger onderweg is en dat ik mijn pakket morgen tussen 13.00 en 15.00 kan verwachten. Dat is toch een beetje vreemd? Wat denken jullie?
Haha de arme man! Te vroeg geklaagd... er staat nu dit bij Bij een aantal zendingen staat onterecht dat vandaag geen bezorgdag is. Bezorging vindt vandaag volgens het normale schema plaats. Maar goed, dan weet ik natuurlijk nog niks KLAAAAAAG!
Meestal heeft de bezorger wel een vaste route. Hier iig wel.. Als ik een pakketje krijg dan komt die altijd rond hetzelfde tijdstip.
Ik had hetzelfde, wordt dus blijkbaar gewoon vandaag bezorgd en de datum van morgen was ivm goede vrijdag maar ze bezorgen het toch gewoon vandaag? Snap het niet helemaal maar ik wacht af.
Er wordt dus wel vandaag bezorgd? Wij kregen gisteren een melding dat zaterdag een pakket bezorgd wordt en nu staat er ineens dat chauffeur onderweg is??? Snap er ook geen hol van
Ik heb dezelfde melding. Maar ze bezorgen vandaag wel gewoon. Staat bij mij ook dat de bezorger onderweg is. Ik ga er vanuit dat ik mijn pakketje vandaag ontvang.
Whoops! Open net een soort zelfde topic. Bezorger is onderweg , laatste streepje moet nog groen worden. Maar hij word pas morgen bezorgd tussen 14.30 en 16.30.
Hihi dat heb ik hier ook. Bezorger is onderweg en het pakketje komt morgen tussen 15:00 en 17:00 uur. Ik had gebeld en dat kwam omdat de app en postnl door een foutje goede vrijdag niet als bezorg dag zien. Als het goed is komt het pakketje gewoon vandaag!
Stuur hem eens door hierheen Zit met smart te wachten op mijn Avent blender/stomer Fijn dat het bij jou aangekomen is!