Sinds een maand of zo geleden zijn zo'n beetje alle kids in onze omgeving één voor één geveld door waterpokken. Ons zoontje was drie weken geleden aan de beurt. Het pakte bij hem gelukkig heel mild uit (geen koorts, maar een heel beperkt aantal vlekjes, en het was vrij snel weer over). Ik wist zelf niet zeker of ik het als kind ooit had gehad, maar dacht: hey, ik ben vrijwel nooit ziek, dus dat zal wel loslopen, toch? Niet dus... Ik werd eergisteren wakker met hoofd- en keelpijn, en een paar verdachte rode vlekjes op mijn borst en nek. Ik zag de bui al hangen, en ja hoor: binnen no-time van top tot teen 'bevlekt' - zie onder voor een niet al te flatterende foto van vanmorgen. Dus als iemand me in wil huren om (al dan niet in clownskostuum) te verschijnen op een 'waterpokken feestje': wees er snel bij!
Als we dan toch leedvermaak hebben: Leuk voor de carnaval (sorry, flauw grapje). On topic: Ai, beterschap!! Hoe voel je je? Heb je er erg last van?
Ik wil je inhuren!! Kom maar lekker hier op de bank liggen en ik vertroetel je met een kopje thee en lekkere hapjes. Kan ik makkelijk met 1 arm haha.
Oejj en daar kan je toch ziek van worden als volwassenen! Hoop dat t bij jou mee gaat vallen. Beterschap!
Whaha, dank je! Dit is slechts één van mijn uitgebreide collectie flanellen pyjamas, maar wél mijn beste
Ik moest ook even hardop lachen!!!! Maar toen realiseerde ik mij dat ik ook keelpijn heb en dat mijn kind ook 3 vlekjes had waarvan ik dacht dat het muggenbulten waren en nu zit ik in dubio. Heb ik wel of niet de waterpokken gehad? I guess i have. Volgens mij wel. Ik hoop het. En anders post ik hier ook wel een foto als het zo ver komt Ik ben wel gestopt met lachen ondertussen - want ja, karma...? Beterschap TS!
Eerst wel veel last, maar ben gisterenmiddag bij de dokter geweest, en een arsenaal aan medicijnen meegekregen. Sinds vanmiddag gaat het weer redelijk, maar wel gigajeuk uiteraard en keelpijn (de pokken zitten ook in mijn keel).
Je kunt zo meedoen aan The walking dead.. Beterschap! Moet beroerd zijn als je het als volwassene krijgt!
Oef en dat als volwassenen ... tip douche even een paar dagen niet en was met een koude washand ... zo houd je het een beetje binnen de perken! Beterschap hoop dat je er snel vanaf bent.
Beterschap Whysteria. Ik kreeg ze ook pas toen ik 27 was, dus weet wel dat het geen pretje was. Enne...je kan altijd komen hoor...van een drukbezette, werkende moeder heb ik nu zeeen van tijd haha. Heb gister nieuw gips gekregen voor nog een week of 4 en daarna misschien operatie. Maar het staat je wel charmant (inclusief pyjama)
Oehhh... rot voor je... Hier 2 kleintjes met waterpokken die er gelukkig niet ziek van zijn. Maar de oudste 3 waren snorziek toen ze het hadden. Mijn man heeft het 2 keer gehad. De 1e keer waarschijnlijk een te milde versie. Ik vind dat je er nog redelijk flatteus uit ziet hoor Beterschap!
Dat heeft mijn dochtertje toen ook gehad, maar als ze het maar heel licht krijgen kunnen ze het nog een keer krijgen en dan zwaar. Zo ook mijn dochtertje toen, de tweede keer zat ze eronder Maar ook dat komt weer goed Beterschap enne ik hou ook van flanel