PostNL bezorger: Wel goed bezig!!!

Discussion in 'De lounge' started by Roxyroxx, Jul 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanwilliam

mamavanwilliam Actief lid

Jun 15, 2012
    304
    0
    0
    NULL
    goeree-overflakkee
    super!!

2. tricie83

tricie83 Bekend lid

Jan 20, 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Ze zijn er heus nog wel gelukkig.
    hier ook altijd de zelfde man die met je meedenkt. Vraagt bij het bezorgen altijd hoe het met de kinderen is , en roept altijd dat hij mijn dochter zulke mooie ogen vindt hebben hihi.
    Al eerder gehad dat mijn buren een pakketje niet terug gaven terwijl de bezorger tegen mij zelf zei dat hij het daar echt had afgegeven.Vroeg hij een tijdje geleden dat hij het ook wel in de achtertuin wilde zetten en dan een beetje verstopt. Voor als ik even niet naar de deur kon komen omdat ik met de kinderen bezig was of weg was. Sindsdien als ik hem misloop zet hij het daar neer en met regen doet hij er zelfs een plastic tasje overheen. ook zo'n topper die een pluim verdient!

3. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ook wij hebben een leuke en fijne pakketjesbezorger en die is er elke dag stipt om 8.21!

Hij vraagt meestal al van tevoren of hij alle pakketjes van de buren die standaard niet thuis zijn bij mij mag leggen als ze er zoals gewoonlijk niet zijn! Ik heb een hekel aan de buurvrouw die het inmiddels normaal vindt zonder vragen ons huisnummer op een pakje te laten zetten, maar ik kan tegen de pakketbezorger geen nee zeggen! :D

Hier dus ook supertevreden met de pakjesman!

4. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik geloof dat er echt goede postbezorgers zijn maar wat ik vandaag heb meegemaakt slaat echt ALLES. Ik zou een aangetekende brief ontvangen van een meisje met een sierraad. Zij heeft me de barcode gegeven. Kijk ik die na,staat er dat het pakketje is bezorgd op mijn adres. Niets ontvangen. Kijk ik naar de handtekening,is er gewoon getekend door iemand anders dan mij!!! Pakketje ben ik kwijt,zal de postbode wel verkopen. Een klacht indienen heb ik al gedaan maar ik krijg toch geen geld terug vrees ik :(

5. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Zeker bestaan er ook goede bezorgers van PostNL, iemand die me heel dierbaar is werkt er, en zou dat wat jij beschrijft ook doen.

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    #26 Mutzie, Jul 4, 2013
    Last edited: Jul 4, 2013
    Helaas hier gisteren toch weer een mindere ervaring: ik was even bij een buurvrouw 3 huizen verderop. Poort van de tuin gewoon open (als in dicht, maar van slot. Is nogal een groot hek) en zo ook de achterdeur (zou zo terug zijn en wonen in een sociaal rijtje huizen. Al doet dat er eigenlijk ook niet toe, haha, maar voordat ik daar commentaar op krijg ;)). Kom ik terug, zit er op de achterdeur een briefje dat er een pakketje bij de buren is afgegeven. Briefje zat deel tussen de deur, dus blijkbaar had hij ook deze deur geopend om te kijken of ik beneden was...? De bezorger had dus niet eens de moeite genomen om langs voor te komen en aan te bellen bij ons en/of de buren! Gewoon via de tuin gekomen. Vind ik vreemd!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ook hier een super bezorger! altijd dezelfde kerel tenzij hij ziek is ofzo. dan is er een mega slechte invaller (die doet ook de avond-bezorging) de vaste bezorger is echt een super kerel. altijd praatje maken en zegt ook in zn vrije tijd gedag en een babbeltje. mijn pakketje zou keer eind middag bezorgd worden maar hij kwam uur of 11u al door de straat en belde gewoon ff aan om te kijken of ik er was. dan had ik lekker vroeg mn pakje zei hij. geweldig toch!

over de invaller heb ik geen goed woord voor. die zet pakje bij de deur, belt aan en gaat weer weg. heb daar vorige week nog een klacht voor ingedient

als er een wedstrijd is met Beste Post NL Bezorger. dan nomineer ik die van 'mij' zeker!!

8. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    #28 SyrianBeauty, Jul 4, 2013
    Last edited: Jul 4, 2013
    Hier ook een een goede vaste bezorger de laatste tijd, hij komt altijd stipt om 16.00 pakketjes afleveren hier :) Het is ook een erg vriendelijke man, hij vraagt altijd hoe het met mijn familie in Syrië (hij was geinteresserd naar mijn nationaliteit) gaat vanwege de omstandigheden daar of maakt een praatje over het middenoosten :)

9. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

Apr 25, 2012
    911
    335
    63
    Female
    De bezorger van Post NL is bij ons ook super!
    De bezorging en bezorger van GLS dan weer slechte ervaring mee.
    Pfff...wat een gedoe om een pakketje terug te nemen zeg.
    En de klantenservice was ook slecht en brutaal. Mijn vriend was razend na een telefoontje met de klantenservice.

Share This Page