Onee ik krijg vanmiddag een pakketje van Wehkamp. Liever postnl dan dhl. Heb al eenaantal keer gehad dat ze gewoon niet aanbellen en dan een briefje in de bus gooien. Zit ik gewoon op de bank, hoor de brievenbus, trek snel de deur open, o er is iemand thuis? Vervelend ts, je doet er helaas weinig aan want klagen bij postnl heeft weinig zin, het ligt toch nooit aan hun.
Hier juist enorm tevreden met onze pakket bezorger! Ben je niet thuis? Fsn brengt hij het of bij de buren, of hij komt rond etenstijd gewoon nog een keer langs rijden. Vorige week veel pakketjes gehad, en die kwamen ook later dan aangegeven, maar ik heb die man maar een fles wijn gegeven. Al die knullen komen leuren aan de deur voor reclamefolders die gelijk in de container gaan, en diegene waar ik altijd met smart op zit te wachten krijgt niks Dus daar heb ik maar even verandering in gebracht
Je brengt me op ideeën. We hebben hier een hoop alcohol staan wat hier over 5 jaar nog staat als we het niet weggeven en straks komt post nl Ik vind het knap dat ze nu nog zo goed leveren. De druktste periode van het jaar en je pakket komt nog steeds de dag nadat het verstuurd is. Misschien niet op het juiste tijdstip maar je hebt het toch snel in huis. Hier vandaag tussen 14 en 16u. Ben benieuwd
Ik hoor het al best wel wat vaker van mensen uit de regio Tilburg... Hier zelf overigens geen last van en bestel wel eens wat van de Hema dat wordt ook met postNL gestuurd maar dat is toch niet zo een gepruts als wat ik van sommige heb gehoord!
Ja is hier ook. Ze komen meestal iets eerder. Ik bedacht me dan dat ik dan nog even wat kon doen waren ze dus al geweest. Maar meestal ben ik wel gewoon thuis is het verder geen probleem. Met de zomer leveren ze gewoon in mijn tuin wanneer het droog blijkt die dag of ligt het in het tuinhuisje dat is wel erg fijn als ik weg ben.
Onze bezorger heeft de laatste 5 keer al eelf het pakje afgetekend voor ik aan de deur ben. Ben ik niet thuis gooit hij het rustig over de tuinpoort (2m hoog!) Gelukkig voor hem zit er tot nu toe geen breekbaar spul in anders schrijf ik een klacht naar postnl. Bij mijn ouders stond hun pakket laatst aan de voordeur toen ze niet thuis waren
Heb het laatst ook gehad. Zou tussen 15-17 uur bezorgd worden. Prima, ik gezorgd dat ik thuis was, maar geen postbezorger..... Krijg ik 's avonds een email dat het te druk was en dat ze de dag erna zouden komen tussen 16-18. Tja dat kwam dan weer niet uit. Ik was er ook niet maar vond het terug in de brievenbus. Ook goed, was het nog net op tijd voor de kerst.