Dat gaat ook wel erg ver of niet. Hij had waarschijnlijk goede bedoelingen en heeft toch niets meegenomen uit huis -_- Een klacht bij zijn werkgever indienen zou ik wel doen. Of als t een vaste bezorger is hem zelf erop aanspreken.
Wij bestellen vrij weinig op internet, dus ik zou ookniet weten wie de vaste bezorger is hier. Wij hebben er inmiddels contact over gehad met PostNL, en van hun uit is ook aan gegeven dat bezorgers dit dus echt niet mogen doen.
Ik ben best ruimdenkend en wil het dan ook wel vanuit de pakketzorger bekijken hoor. Alleen weet ik werkelijk waar niet wat zijn arbeidsomstandigheden zijn en is, wat jij hierboven typt het eerste wat ik ervan weet. En ja, we hadden de schuur op slot moeten doen zoals ik al eerder heb aaangegeven Maar dan nog had hij het bij de buren af kunnen geven die beide thuis waren. Dat mocht ook zei de telefoniate die ik aan de lijn had. En dan had het ook afgeleverd geweest.
Dat was hier ook heel duidelijk: Ik was gewoon thuis maar even boven bezig met kleine aap en de bel niet gehoord. Even later wel de brievenbus horen klepperen en dacht gelijk aan het pakket wat bezorgd zou worden. Kind even in bedje gelegd en naar beneden gerend, en jahoor kaartje in de bus. De bezorgbus stond er nog dus ik doe de deur open komt de bezorger aanlopen om te zeggen dat ie het pakket bij de buren heeft afgegeven en de vraag of hij hem even moest terughalen? eh ja graag! Ik heb het idee dat ze tegenwoordig maar weinig geduld hebben om even een reactie af te wachten als de bel nog eens was gegaan had ik hem gehoord en ook open gedaan. Hij kon trouwens zien dat er iemand thuis was, door het keukenraam kan je zo de kamer in kijken en er brandde licht, de tv stond aan en grote aap was er druk aan het spelen.
Waarom moet dr nou over gezeurd worden? Pff die man zorgt gewoon dat jij je pakketje heb. Hij doet t met goede bedoelingen.. beetje overdreven .