postnl

Discussie in 'De lounge' gestart door Darinka1, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Ik heb eergistern bij bol.com boeken besteld voor dl. Het was voor 23u bezteld volgende dag geleverd. Gisteren was ik niet thuis want was aan het werk(had de levertijd niet gezie dacht dar er voor 15u bestellen stond en heb rond 20u besteld..)

Dus zat er een briefje in de bus dat ze de volgende werkdag leveren. Van bol ook een mail dat er bij de volgende bezorgroute 2de poging wordt gedaan. Bij track and trace staat echter dat ze contact met me opnemen over 2de levering.

Is het zinvol dat ik nog wacht of kan ik naar de winkel vertrekken? Ik moet namelijk dringend boodschappen doen en zit al heel de dag te wachten voor noppes. Ik durf ook niet te stofzuigen ofzo want dan hoor ik de bel niet...

2. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Meestal komen ze de dag erna gelijk nog een keer. Maar meestal is dat ook rond dezelfde tijd. Dus misschien weet je hoelaat ze gisteren zijn geweest ongeveer dan kun je daar een beetje op gokken? Zo zonde van je dag om heel de dag te wachten ;)

3. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Bij track and trace stond het niet afleveren rond half 1. Ik denk dat ik nog tot half 2 wacht en dan moet ik naar de winkel. Anders sta ik te lang in de file om thuis te geraken door wegenwerken overal.

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Staat er geen aflevertijd als je naar de website van postNl gaat en daar de trackingcode invoert?

5. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Er staat enkel zending is onderweg met 3 groene balkjes en 1 grijs balkje

6. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Net terug van de winkel en ja hoor weer een briefje in de bus...
    Achja dan gaan we het maar afhalen in een pakketpunt

7. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Hier zondag iets bij bol besteld, nog steeds niet aangekomen, ook geen briefjes, we wachten het nog effe af.
    Die regel dat ze de volgende dag komen bezorgen heb ik nog nooit geloofd.

8. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.185
    10.759
    113
    tip als je je pakketje van bol.com snel nodig hebt en weinig thuis bent: je kan ook bij een albert heijn in de buurt laten bezorgen, die hebben ruime openingstijden

9. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Enige Albert Heijn hier in de buurt is in Lier en daar is nooit parkeerplek zeker niet als je ook nog je dreumes uit de auto wilt halen ;) volgende keer laat ik het onmiddelijk bij een kialapunt leveren

Deel Deze Pagina