Hallo, Even een vraagje, als ik post verstuur blijft het 9 van de 10 keer in postvak uit staan??? En ik maar denken waarom krijg ik geen antwoord. Hoe los ik dat op ?? Groetjes
Zolang iemand je pb-tje nog niet heeft gelezen blijft ie in postvak uit staan Als je deze dan weer verwijdert, krijgt diegene jou pb-tje dus niet. Als hij in Sent items staat heeft diegene hem pas gelezen.
dat is omdat diegenen waar jij je mailtje naar gestuurd heb dat mailtje nog niet heeft gelezen het mailtje blijft in haar/zijn postvak in staan net zolang hij/zij die gelezen heeft daarom heb ik al eerder een topic geopend dat ze moeten kijken in hun menu of ze mail hebben (het is dus niet zo dat jij het mailtje niet hebt verstuurd, want dat heb je wel) want dit is precies wat ik bedoelde als je je mail niet check dan zit een ander te wachten op een antwoord, en lang wachten is niet leuk dus nogmaals dames check in je menu je mailbox want er wachten mensen op je voor een antwoord
ok dank jullie wel voor het snelle antwoord! Oja en weten jullie ook hoe ik mijn foto's aan kan passen? Ik wilde wat foto's plaatsten bij baby foto's en in album, maar ze zijn te groot blijkbaar, en ik is niet zo handig daarmee zeg maar....
heb je microsoft office op je pc staan ? daar kan je foto's mee verkleinen microsoft office picture manager zo heet het programma waar je mee kan verkleinen succes
en wat het betekent het als je het mailtje dat ik verzond, in wachtrij staat? alvast bedankt! groetjes flyke