Ik keek net op de site van Simply Colors en zie daar een t-shirt met de tekst: 'ik ben zó 2009'. Ik vind hem wel grappig, wat vinden jullie?
Ik weet het niet. Ik twijfel. Wat vind je er niet leuk aan dan en wat wel? Hij kost trouwens 10 euro.
Ik weet het ook niet. Op zich wel leuk als een babytje die in 2009 geboren is het aan heeft. Zou het minder leuk vinden denk ik als een wat ouder kindje het aan zou hebben
moet er wel om lachen maar idd vind ik het beter passen bij een kindje uit dat jaar! Hebben ze hem ook met 2008?
ik vind hem eigenlijk toch wel leuk voor mijn dochter. Ik zie het al voor me; de wijsneus die ze nu al is....2 blonde staartjes en dan zo'n t-shirt: ik ben zó 2009!
Ik heb hem toevallig vorige week besteld en hij komt als het goed is morgen binnen. Ik vind hem erg leuk!
ik vind em leuk! een kind of beeb ik ben zooo 2008 aandoen is ook leuk natuurlijk maar als het dadelijk 2009 is dan vind ik het net klinken alsof ie uit de oertijd komt haha! het is 2009 maar ik ben zo 2008 klopt niet helemaal naar mijn idee haha
NEEEEEE nu is ie niet meer op voorraad....dat krijg je als je te lang twijfelt.....misschien komt ie nog....
Ja, klopt! Ik heb hem binnen en hij is in het echt ook hééél leuk! Alleen ik had hiervan een maatje groter besteld voor 'op de groei' zeg maar. Maar die is wel heel erg groot, ben bang dat ze die pas in 2010 past. Ik heb ook een shirtje met kerst(b)engel erop besteld, misschien ook gezien? die is ook erg grappig! Jammer dat ze uitverkocht zijn, maar wie weet komt er binnenkort wel weer een nieuwe lading. Even de site in de gaten houden.