Ik heb een beetje met mezelf in de knoop gezeten. tegen overspannen aan en een paar x op mn werk onderuit gegaan na een paniekaanval. ik heb een collega die een beetje de leiding over ons team heeft en zij helpt echt als dat nodig is. als je ergens mee zit dan kan ik haar appen en geeft ze advies of goede raad. desnoods s'avonds. gisteren weer een paniek aanval en ze is weer een tijd met me bezig geweest. ik voel me daar heel rot over, vooral omdat ze het al zo druk is maar zij vindt dit normaal. dat doe je gewoon voor een ander. nu wilde ik van de week een doos merci op haar bureau leggen met een bedank kaartje. maar staat dit niet raar? slijmerig? zouden jullie dat waarderen?
Helemaal niet slijmerig vind ik. Juist attent. Je laat merken dat je het waardeert wat ze voor je doet. Dijn dat je iemand om je heen hebt waar je je verhaal kwijt kan. Denk dat ze het leuk gaat vinden (zou ik wel vinden)
Heel lief van je en ik zou het in haar plaats zeker waarderen. Hoop dat je je snel weer beter mag voelen
Ok, thanks. Toch niet zo gek Heb net een klein doosje merci gehaald met een kaartje. Wat erin geschreven maar ik ben daar zooo slecht in Ik ga het vanavond op haar bureau leggen.