Hoi allemaal, het leek mij wel leuk om een (grappige) topic te starten, omdat iedereen vast wel een blunder mee heeft gemaakt in bijzijn van je man/vriend!
Op een drukke verjaardag op een stoel gaan zitten en er heeeeeeeel langzaam doorheen zakken.... dus niet alleen met hem maar met heeeeel veel anderen om mij heen
Tijdens een van de eerste gezamenlijke feestjes, we waren net een maand of 4 samen, stootte ik een biertje om. Waarop hij zei: je bent wel onhandig he? Dus ik verkondig heel duidelijk dat ik absoluut niet onhandig ben maar dat het biertje gewoon op een hele onhandige plek was neergezet. Een minuut later kieper ik zo mijn hele bord met bbqvlees en sausjes over mezelf heen... Daar gingen mijn nieuwe suede schoenen en vriend had meteen de bevestiging dat ik WEL onhandig was. Tegenwoordig kijkt hij niet eens meer op of om van mijn blunders, maar hij moet er stiekem wel altijd om lachen. Als ik bijvoorbeeld met mijn hoofd tegen de afzuigkap stoot of de deurpost raak omdat ik de bocht te krap neem.
Onze eerste date bij hem thuis: een bord tomatensoep over z'n gele vloerbedekking Gelukkig heeft ie het me vergeven
Op de derde date gingen we ergens op een terras wat drinken, hij heeft uiteindelijk de hele tijd alleen gezeten want ik was aan het spugen op de wc. Hij heeft mij toen thuis maar gebracht. Toen ik voor het eerst zijn ouders wilde ontmoeten was ik zo nerveus en zijn rijgedrag droeg er ook niet aan bij, ik weer misselijk dus we stonden stil op de vluchtstrook te wachten tot mijn misselijkheid wat zakte... hebben wel een poosje op de vangrail gezeten toen.
Toen we elkaar nog niet zo lang kenden en nog in de "ik ben altijd charmant en doe geen gênante dingen" fase zaten, presteerde ik het om op het moment suprème een keiharde scheet te laten. We deden vervolgens allebei alsof we niks gehoord hadden terwijl dat echt onmogelijk was. Man wat wilde ik op dat moment graag verdwijnen. Nu jaren later kunnen we er samen om lachen en pest mijn vriend mij er soms nog mee
Mijn grootste blunder was in het begin van mn zwangerschap. Ik had ook echt het idee alsof ik hersencellen kwijt was. We waren in Luxemburg. Staan op een parkeerplaats. Ik xie allemaal L kentekens en ik zeg; "jeetje wat veel Litouwers hier zeg" Echt.. werkelijk.. ik had het zelf ook gelijk door hoe achterlijk het was. Maar die blik van mn man.. onbetaalbaar.. hij heeft er nog lol om..
Echt een hele erge... Tweede afspraakje ofzo en we wisselende een kauwgompje uit samen. Ik had het kauwgompje in mijn mond en schoot/blaasde het kauwgompje perongeluk zo in zijn mond.. in zijn keel😲 Dat was echt niet handig, maar hij doet het gelukkig nog💕
Begin van onze relatie, durfde ik niet naar de wc te gaan als ik bij hem bleef slapen tot aan flinke buikkrampen toe 😳 Hij was mij aan het masseren, en kwam op een plekje waar ik niet tegen kon... Toen begon ik te lachen, en kwam er een behoorlijk hard windje mee😱😳😳 Ik zakte door de grond van schaamte, maar nu lachen wij er gelukkig om
We waren een weekend in Leeuwarden en ik was mijn oplader vergeten. Er was een marktje dus ik ging er één kopen. De koopman vroeg me welke telefoon, en ik zei; een I Phone, waarop de man vroeg 3 of 4? Ik keek hem zeer verbaasd aan en antwoordde dat ik er maar ééntje wilden.... mijn man stond ter plekke in zijn broek te plassen van het lachen!!! Het kwartje viel bij mij pas toen we wegliepen en hij het uitlegde 😂😂😂
Ergens in de eerste weken moest ik heel hard lachen, gevolgd door een knetterscheet. Ik zei alleen maar 'oh....'
Onze eerste date, klapte de autodeur dicht en ging bij hem in de auto zitten, 5 minuten later waar zijn mijn autosleutels ? Die zaten nog in het contactslot...... dus in plaats van een leuke date hebben we bij mijn ouders op de bank gezeten, hij blij dat hij het schaatsen kon zien en ik wachten op de anwb... Hij vroeg later als ik dit express had gedaan om het ijs te breken haha
Ik was al wat langer bij mijn man en we waren net in de fase van blijven slapen. ik sliep dus voor het eerst bij mijn man thuis bij mijn schoonouders. Helaas heb ik nogal veel last van nachtmerries met daarbij schreeuwen slaan rennen, het hele pakket zeg maar.... We hadden dus een gezellige avond gehad en ik sliep alleen in mijn string, zo far zo good....tot ik dus een nacht merrie had en al schreeuwend en rennend daar door de gang rende... in alleen mijn string!!!! Helaas kwam mijn schoonvader op het geluid af....en zag me daar dus rennen snik.... Heb hem lang niet meer durven aankijken...
Toen wij voor het eerst uit eten gingen, zag ik een opstapje over het hoofd, waardoor ik languit lag in het restaurant. Hij vond het wel aandoenlijk, ik schaamde me rot natuurlijk.
Was met m'n ex 10 jaar geleden. . We waren niet zo heel lang bij elkaar en we zouden een weekendje naar Duitsland gaan. Ik had net een nieuwe Tom Tom gekocht en was natuurlijk supertrots daarmee.. Komen we over de grens... Geen beeld.. Stond alleen de Benelux kaart erop. Verder hadden we ook geen wegenkaart mee. Maar is allemaal goed gekomen uiteindelijk.