hallo, Aangezien ik de laatste tijd veel thuis zit. Ik ben inval Juf, en wordt niet heel regelmatig gebeld helaas. En savonds ben ik caissiere in een supermarkt. Ik wil graag iets doen. Ik verveel me vaak. Ik zou graag iets van thuiswerk oid willen gaan doen. Maar op t internet staat zoveel en niet alles is betrouwbaar. Wie van jullie doet aan thuiswerk? En hoe gaat het in zijn werk? Alvast bedankt!
Ik heb je een pb gestuurd Waar je ook kunt kijken is NIPO, die heeft ook nog weleens telefonisch werk voor thuis.
Hallo iedereennnn, Ik ben eigenlijk benieuwd of hier ook moeder zijn die "thuis-werken"? Na nogal wat hele stressvolle banen en die te moeilijk te combineren waren zal ik maandag beginnen bij een nieuwe baan, parttime wel te verstaan. Ik zal gaan werken op de maandag (om en om), woensdag en vrijdag. Nu zou ik graag om toch wat extra te kunnen verdienen maar ook lekker thuis kan zijn met mijn meisje, willen thuiswerken. Ik heb hier en daar al wat rond gekeken maar vaak moet je dure nummers gaan bellen en ik heb begrepen dat het dan waarschijnlijk al "fake" is dus dat heb ik maar niet gedaan. Ik ben dus benieuwd of mama's hier tips/ideetjes hebben voor mij wat ik nog erbij zou kunnen doen op de daagjes dat ik thuis ben met mij kleine meid. Alvast bedankt Liefs Boya
ik werk 3uur per avond thuis ik vind het ideaal vroeger deed ik het savonds op kantoor en nu vanuit thuis telefonisch werk is het heb alleen telefoon en internet nodig
ik zal ookw el eens graag wat info hierover willen.. ben nu thuismama maar wil ook thuis blijven maar zal wel wat tijd hebben om wat te kunnen doen dus lees even aandachtig mee
Hey Elmo, Bedankt ik zie het had namelijk nog niet gezien dat er al een topic was maar ik nog helemaal nieuw hier maar zo is het wel handiger! Groetjes Boya
ik wil er graag ook wat meer info over. want er is niemand die me aan wil nemen. want ben al 22w en 4d zwanger. zou iemand mij ook willen pb-en. oh ja ik woon in friesland!
Ik ben net op internet een betrouwbare site tegengekomen. Tenminste van lezen www.productiewerk.nl Misschien iets voor jullie!
zag ook dat de site niet werkte wil ook erg graag goed thuiswerk doen dus als iemand weet hoor ik het graag regio almere
Ja ik weet wel wat, alleen is dat er nu nog niet. Eind januari weet ik meer en kan ik meer vertellen. Het is alleen niet simpel werk ( inpakken of telefonisch),het is vrij pittig. Het is MBO+ of HBO denk- en werkniveau Wie interesse heeft in informatie eind januari mag via pb haar email achter laten. ( voor alle regio's)