Ohhhhh ik voel mij zo slecht. altijd let ik op. Ik berg alles veilig op. Nou niet dus. Ik ben net boven de was opvouwen en mijn dochter is bij mij. Ondertussen speelt ze met flessen in en uit het kastje zitten. Prompt heeft daa nog een nieuw stripje van de pil gelegen zonder dat ik dit wist. Ik hoor haar knisperen en er zijn er al 2 weggesabbeld ik weet niet zeker of ze doorgeslikt zijn ,maar dit vermoed ik wel. Ze zitten er niet meer n en er ligt ook nergens wat. Ohhhhh ik voel me zo slecht en overantwoord zo de pil hee gevaarlijk zijn? Moet ik nu de Hap bellen?
ZOu even naar de HAP bellen ... dit soort dingen moet je hier niet navragen ... maar dat is mijn mening.
oh wat balen zeg, zou gewoon even bellen voor de zekerheid ! dan weet je zeker of het geen kwaad kan, succes hoop dat het meevalt!
ik zou voor de zekerheid ook even bellen hoor en hoplijk kan je straks als de ergste stress over is ook om deze regeltjes lachen: ik vind wel dat je een verstandige dochter hebt, met 16 maanden al. En hou het zelf goed in de gaten voordat ze straks weer een broertje of zusje heeft
oh jeej eff bellen en dan weet je het al denk ik niet dat het veel kwaad kan.. ik wou laatst een pil innemen ( soort van morfine) liet ik hem toch vallen nergens te vinden... nou ben echt 3 uur bezig geweest hem te zoeken pfff moet er toch niet aan denken dat je kind dat op eet
Wonderteam... Oh nee, was fay wel erg snel zeg.. Schrikken.. Zou idd even voor de zekerheid even de hap bellen. Volgens mij kan t niet zoveel kwaad!
Helemaal mee eens en dat bedacht ik mij ook al direct nadat ik het geplaatst had dus heb meteen gebeld
weet je wat ik niet zo goed begrijp is dat je hier op zo,n forum zo,n vraag stelt terwijl je mischien beter de hap had kunnen bellen bij sommige medicijnen moet er gewoon snel gehandelt worden... ! nou weet ik niet hoe het met de pil zit , maar als ik jouw was geweest had ik de tijd om het berichtje op het forum te zetten de hap gebeld .... zodat je zeker weet hoe of wat !
Goed heb de hap gebeld, het kan idd geen kwaad, ze kan hoogstens een heel klein beetje bloed verliezen door de hormonen. Nou ben wel gerustgesteld, aar Pff de schrik zit erin en bah warboel ik mij er k*t onder. Zo slordig.
Helemaal gelijk, als het om een ander middel ging ibuprofen, diclfenac weet ik wat ,had ik überhaupt niet eerst hier wat gevraagd, maar ik voorzag niet direct ernstige gevolgen van de anticonceptiepil en dan handel je wel eens anders.
Fijn dat het niet zoveel kwaad kan. Neem jezelf niet te veel kwalijk! Mijn broertje heeft vroeger trouwens een hele strip opgegeten toen hij klein was
Mijn moeder heeft dat vroeger ook eens gehad, toen hadden mn twee zusjes zowat een hele pilstrip weggewerkt... Naar wat ik heb begrepen zijn ze er even goed beroerd van geweest maar was er verder niks aan de hand. Het effect is vooral hormonaal
Ja, dat heb ik ook wel eens gehoord, dat als ze (een paar) pillen van de anticonceptie hebben geslikt dat ze dan iets van 'ongesteld' kunnen worden ofzo. Weet niet zo goed hoe dat precies kan hoor... Misschien net zoals pasgeboren babytjes die ook iets van pseudo menstruatie kunnen hebben de eerste dgen. In ieder geval goed dat je ff de HAP hebt gebeld. Hoop dat je je snel weer wat rustiger voelt meis! Wat schrikken zeg! X
Staat ook in bijsluiter van de pil, als een kind het inneemt dat het geen kwaad kan. Maar even bellen naar HAP is altijd goed, je hebt juist gehandeld..nu die strip maar heel hoog zetten, ligt bij mij in het medicijnkastje