hee meiden, misschien een hele stomme vraag. Maar wij hebben zón electrisch warmtekussen wat ik normaal (als ik niet zwanger ben) lekker voor mijn rug gebruik. Dit is echt superfijn. Nu vroeg ik me af of ik deze ook tijdens de bevalling mag gebruiken??? Als een warme douche verlichting geeft dan doet deze dat ook wel. Maar vroeg me af of dit dan ook schadelijk is voor de kleine, lijkt me niet maar wilde het even zeker weten. Iemand ervaring hier mee...?? alvast bedankt. groetjes rensje
je mag alles doen bij de bevalling om de weeen op jou manier het beste op te vangen . staan zitten liggen kruipen wc en bad (geloof ik alleen met toestemming) massage kruik washand douche enzo... dus ik neem aan van wel
ik denk ook wel dat het mag, ik had buik en rug weeen en heb kruiken gebruikt. die warmte helpt echt supergoed!!
hee meiden, bedankt voor jullie reactie, tja ik dacht ook wel dat het geen kwaad kon omdat het volgens mij hetzelfde effect heeft als een kruik!. Nou maar hopen dat het straks ook helpt hihi.. groetjes rensje
Ik heb tijdens de bevalling een kruik gebruikt. Had heftige rugweeën en kon echt niet zonder. Volgens mij mag het allemaal zolang je na het breken van de vliezen maar niet in bad gaat. Douchen mag wel. Hier belde de vlk nog extra (toen mijn vliezen al gebroken waren) om te zeggen dat ik geen gemeenschap mocht hebben . net alsof ik daar zin in had zo tussen de weeën door .
Oh ja, dat kan echt heerlijk zijn. Ik had zo'n kussentje wat je in de magnetron kunt doen. Mijn man deed niks anders dan heen en weer lopen tussen mijn rug en de magnetron met dat ding. Hoe heter hoe lekkerder, haha.
met bloedverlies mag je trouwens ook nog in bad. ik wist dat niet en had de vlos er speciaal voor gebeld. heb 2 uur weeen opgevangen in bad en las tussendoor een boek. erg prettig was dat!
Ik heb ook zo'n warm waterzak tegen mijn rug aan gehad. En 4 uur lang de hete douchestraal op mijn rug gehad. Zonder die dingen had ik het niet overleefd....