pijn in benen en kuiten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nazli21, 25 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik hen een paar dagen zo´n last van me benen en
    me kuiten, het is niet echt niet zo fijn.

Hebben jullie dat ook?

Groetjes Nazli

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb dat soms ook wel is, ik lig zo ie zo al met een kussen onder me matras te slapen anders was het geen doen dan had ik steeds ook krampen.

3. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Krampen, pijntjes en rusteloze benen, moet ze dan bewegen erg iri.

Hoort er allemaal bij meid!

4. Rika

Rika Lid

15 aug 2006
    45
    5
    8
    Hallo meiden,

Mag ik jullie een tip geven tegen krampen in de kuiten? Leg een stukje zeep onder je matras aan je voeteneind. Ik heb er hard om gelachen toen mij dit verteld werd maar heb het geprobeerd en sindsdien heb ik geen krampen meer in de kuiten gehad.

Groetjes Rika

5. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Had dat ook toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Achteraf gezien kwam die kramp in mijn kuiten dus echt van de beginnende zwangerschap. Ik ging toen een aantal dagen even een poosje met mijn benen omhoog tegen de muur aan liggen zodat mijn bloedsomloop even anders werd, hielp eventjes, maar was blij dat ik er 3 dagen later vanaf was.

Liefs Mariska

6. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

3 jul 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    haha ja is inderdaad een heel raar verhaal over dat stukje zeep maar het is echt waar! ik vond het ook zo een onzin toen ik het van me verloskundige hoorde. maar gister avond zo een last gehad van me kuiten dat ik niet kon slapen.. uiteindelijk heb ik maar een stuk zeep gepakt en aan t eind van me bed gelegd en wat denk je... een half uur later voelde ik niks meer en heb lekker kunnen slapen.....

Deel Deze Pagina