hallo ik ben zo erg aan twijfelen he . mijn vriend zei in het begin dat hij wou weten wat het werd...en ik dus niet.. gaan nadenken en wou het egenlijk toch wel weten... nu eigenlijk nog steeds wel mijn gevoel zegt een meisje, en eignelijk wil ik wel weten of dat zo is of toch een jongen. ik zou het allebei heel erg leuk vinden en heb echt geen voorkeur. nu zeggen anderen dat k het niet moet gaan weten, want dan is het geen verassing meer.. help ik twijfel zo. je bent toch net zo blij met je kindje als j wel wist wat het werd?
Ik heb precies het zelfde probleem als jouw. Mijn man wilde het weten en ik niet. Dan ga je erover nadenken en dan is het toch wel leuk om het te weten. Tot een paar weken terug toen zei mijn man anders wachten we gewoon de bevalling af. DUS NIET ik heb mij er nu zo op ingesteld dat ik het op 23-12-08 kom te weten dus ik kan niet meer langer wachten hahaha en mijn man wil het stiekem toch ook wel weten. Bij mij zegt iedereen in de omgeving dat je moet afwachten anders is het geen verassing meer. Maar je moet doen wat je zelf wilt en je zal zien dat als je het straks weet iedereen gaat vragen wat het wordt. En dan zeg jij natuurlijk ik zeg het niet anders is de verassing eraf
hoezo zou de verrassing eraf zijn als je weet wat het word, je kindje voor het eerst zien en in je handen houden is al een grote verrassing dan maakt het echt niet uit of je al weet wat het word of niet. hoe het eruit ziet vind ik de grootste verrassing. en morgen weet ik wat het word en kan echt niet wachten
Wat spannend Margot! Enne je hebt helemaal gelijk hoor je kindje voor het eerst vasthouden is meestal nog een grotere verassing
het is zeker spannend, vanacht gedroomt dat ik was vergeten te vragen wat het word hoop dat dat echt niet gebeurt hahaha
Je begint toch niet aan kinderen om een verassing te krijgen... Je weet al wat je krijgt; het allerliefste allermooiste kindje! Het geslacht weten vind ik erg leuk en handig, maar dat de verassing eraf zou zijn, wat een flauwekul!
wij willen absoluut weten wat het wordt. Ik ben het er niet mee eens dat er wordt gezegd dat nadat je het geslacht weet, het allemaal niet meer zo een verassing is. Ik ben het helemaal eens met margot.
Ik vind ook zo lastig. De ene keer willen mijn man en ik het weten en de andere denk ik van nee doe toch maar niet. De verassing om het niet te weten vind ik toch ook wel weer spannend. En tuurlijk is de verassing ook dat je je kindje in je armen heb. Maar toch vraag je dan als eerste wat het is. Nu hebben we dinsdag de 20wk echo, en ik moet zeggen dat de twijfel er nog steeds is. Het enigste is dat als we het willen weten, dan wil ik niet dat de hele wereld het weet. En dat lijkt me erg moeilijk om voor je te houden. Maar we zien het dinsdag wel!
ik 4n me vriend zijn er over eens en willen het bijde weten. geen twijfel over mogelijk. een bevallign is al een hele verassing omdat je toch niet weet oe je kindje er uit ziet etc. wil drm graag bij 20 alvast een verassing hebben zodat ik gericht kan shoppe. heb echter geen voorkeur en we zijn met alles blij als het maar gezond is als 1 het niet wil weten ja wat doe je dan. ik zou het op een envelop laten schrijven, deze op ee plek leggen waar je bijd evan weet dat daar het antwoord ligt en dan als je het wil weten dna kijk je en anders dan wete je tot aan de bevalling niks
We willen het niet weten. Het voelt voor mij net of je al een kadootje uitpakt, terwijl je nog niet jarig bent Al is het inderdaad soms een beetje onhandig met kleertjes, ik heb veel unisex wit...
wij willen het ook heel graag weten! eerst de verassing dat je zwanger bent, dan de verassing dat je weet wat het wordt en dan de verassing hoe je wondertje eruit ziet! hebben we gewoon 3 x een verassing!
wij weten het al en iedereen om ons heen ook, het is en blijft een wonder, of je het nu weet of niet, dat de verassing er dan af is kan ik niet begrijpen en hoe kom je daar dan bij? wacht jij maar af tot je kindje geboren wordt, ongeacht of je het weet of niet, de verassing en het wonder blijft even groot!
wij wisten het bij Britt niet en bij Sem wisten we wel wat het werd....en ik vind allebei erg leuk om te ervaren. Als ik het over mocht doen zou ik het weer zo doen.
Vroeger hadden mensen geen keus... Je kreeg te weten of het een jongen of een meisje was als de kleine ter wereld kwam... Tegenwoordig is dat natuuuurlijk heel anders... De een kiest uit praktische overwegingen om het te weten.. de ander omdat ze het gewoon leuk vinden om te weten... Feit is dat iedereen zelf die keus mag maken en dat niemand daar iets van hoeft te vinden verder! Ik wist het bij mijn dochter al en iedereen wist het in mijn omgeving inclusief de naam... Nu weet weer iedereen het geslacht en de naam! Ik vind dat zelf heel prettig en het heeft ook echt zijn voordelen... maaaaaaaaaar dat is iets wat wel bij je passen moet... Als je het echt niet weet wat je wil kan je vragen aan de arts, vk of echoscopist of deze het geslacht in een dichte envelop wil schrijven! Die neem je mee naar huis en je hoeft er niet in te kijken als je dat niet wilt... maar het kan wel als je het wil... Het is ook leuk om na de bevalling te kijken of het klopte ja of nee Succes met het maken van de keus... Maar welke keus je ook maakt... Het is jouw keus! en dus de goede keus!
wij willen het allebei weten. de vorige keer wisten we het ook en idd het is altijd een verrassing. toen ze op mijn buik gelegd werd dacht ik er niet eens bij na wat het was en off het klopte, ik was allang blij dat ze er was. succes met beslissen
Of je het nu WEL of NIET wilt weten..... Ik geef iedereen die het voor hunzelf willen houden een tip..... "ZEG NIET TEGEN DE OMGEVING DAT JE HET WEET!"... Mensen gaan constant op je woorden letten... en veel gaan zitten vissen..... Dit heb ik vorige zwangerschap heel erg last van gehad.... errrrrg vervelend!
Ik ben superblij dat we weten dat we een meisje krijgen, sinds de 20 weken. Vanaf toen is het voor mij allemaal zoveel tastbaarder geworden. We hadden ook al erg snel de naam daarna en noemen haar nu ook al zo. Ze hoort er al echt bij. Maar nog steeds is het straks bij de bevalling een enorme verrassing hoe ze echt is, eruit ziet, klinkt, ruikt, etc etc. Ik kan me nu helemaal richten op specifieke meidendingen, het kamertje is al roze... Fantastisch toch! Iedereen mag t ook weten. Alleen de naam houden we wel nog voor ons zelf.