Halooo iedereen, Mijn dochter is nu ruim vijf maanden en vindt haar groenten potje heerlijk ze eet alles op en heb het gevoel dat ze er wel meer van lust. alleen is er zo weinig keuze voor vier maanden potjes. is het erg om al met potjes van 6 maanden te beginnen?
Misschien kun je met de vegetarische beginnen? De 6 maandenpotjes gaan meestal wel goed hoor, zit nog niet zo veel bijzonders in
Nou, er zit vaak vlees in de 6-maandenpotjes, dus ik zou het echt nog niet doen. Kan je niet verse groente maken en dit combineren met een stukje aardappel? De biologische potjes bevatten geloof ik geen vlees, maar wel vaak kaas, ei of tomaat en dat is geloof ik ook nog niet zo goed voor de 6 maanden.
kan geen kwaad hoor om er nu al mee tebeginnen jason kreeg toen die ruim 5 maanden was potjes van 6 maanden gewoon kijken of het goed gaat anders kan je altijd nog tegaan naar die andere potjes
ja hoor kan best als jij ziet dat ze meer lust kun je het gewoon geven youame had met 5 maand al 6 maand potjes en met 6 maand 8 maand potjes en toen ze 8 maand was at ze 12 maand potjes haha kon ook niet genoeg krijgen
hier ook met 5 maanden al begonnen met 6 maanden potjes denk niet dat het kwaad kan hoor maar maak nu alles gevarieerd vers
Ik zou nog geen potje geven waar vlees bij in zit of grotere stukjes. Maar je hebt ook genoeg potjes van 6 maanden waar dat niet in zit. Die zou je altijd eens kunnen proberen. In mijn folder van het CB staat dat je je niet persé precies hoeft te houden aan de leeftijdsgrenzen op de potjes, gewoon een beetje logisch nadenken en naar je kindje kijken.
Ha ha ha ik dacht dat je bedoelde om het potje 6 maanden eerder te geven dan mocht van het consultatiebureau haha!
wij MOESTEN ze al eerder geven van het CB omdat tim maar niet aankomt ... zal dus allemaal wel meevallen met dat het niet eerder mag ...