AAAAAAAA morgen met spoed naar tandarts,, zenuwen

Discussie in 'De lounge' gestart door Bolly, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    zoals de tekst al zeg AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaa

ik moet naar de tandarts en met spoed ik blijk een mega gat te hebben onder een oude vulling een deel van mijn tand was plots grijs :(.

zorg echt mega goed voor mijn tanden en dan krijg je dit als cadeautje. ze zaten al te praten over een kroon ( duuuuuurrrrrrr ) maar de gat is nog net niet tot de wortel dan kunnen ze het toch ook opbouwen :(

iemand hier ervaring met een vergrijsde tand?

ben nooit bang voor de tandarts, maar wel voor die enge naalden en schijt nu wel een beetje in mijn broekkie , heb dit nog nooit mee gemaakt. hoelang gaat het duren want van de zenuwen moet ik zo snel plassen altijd onder een behandeling, wat zijn de kosten :(

ik ben niet extra verzekerd omdat normaal nooit wat heb. een gaatje in de 5 jaar of zo .

slik,, help :):)

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

succes bij de tandarts!!!! snap kei goed dat je t eng vind.. wanneer moet je?

3. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ik ben gister geweest, had een mega gat in mn kies (deze werd helemaal uitgehold, heb t gezien in de spiegel:)

Ik kreeg 2 verdovingen maar voelde nog iets (of misschien dacht ik dat haha) en kreeg er nog 1 die de hele zenuw plat heeft gelegd.. toen voelde ik nix meer!!

Ik vind dat je van de spuitjes haast nix voelt! Even een prikje....
    Voor je t weet ben je weer klaar!!

(ik weet hoe t voelt hoor, ben ook echt een schijtert :))

Succes meis...

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oef balen!
    Sterkte!

5. Sterkte voor morgen meid!
    Laat je nog even weten hoe het gegaan is en wat ze willen doen?

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    morgen ochtend om half negen ben ik aan de beurt. brrrrr gelukkig heb ik wel een knappe vent boven mij hangen hij is toch een lekker ding om te zien oooo la la :D:D:D:D:D:D

zeg ik maar niet tegen mijn man die zie ik al kijken kan je geen andere tandarts nemen,, af en toe is die man van mij net een jaloers kreng hahahahah en dat na 12 jaar ;)

7. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Sterkte ik ben zelf behoorlijk angstig om naar de tandarts te gaan.

8. Ik wil je veel sterkte wensen!

Ik heb ook een kroon, omdat een gaatje veeels te groot was geworden om normaal te vullen.
    Kosten: €450 (ongeveer, weet het niet meer precies)

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha dat scheelt:D
    Succes meid, hoop dat het meevalt

10. En hoe ging het?

11. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    hoe is het gegaan? meegevallen?

12. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nou loop nu met pijn in de kaak, maar ik leef nog ,ik was reuze zenuwachtig dus praten aan een stuk door tegen die tandarts,, dus die zo van uu ben u wat gespannen u praat zoveel hahahahahahh:D:D:D

jaaaaaaa voor die naaaaald ,, pff nou gelukkig hij was heel goed en hij kon het nog net opbouwen,, dus gelukje hierzo, mocht er tussen de randje toch nog bacteriën komen dan doen ze er de volgende keer een hulsje om om de rest van de tand te sparen.. stond binnen 30 minuten buiten en voorlopig ( 6 maanden ) kom ik er niettttt meer , weg hollen maar en snel hahahahah

xx

ben nu wel dood moe dus ga zo een middag dutje doen ihiihihi

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

doe maar rustig aan meid! heel goed dat je heen bent gegaan. Gelukkig hoef je de komende 6 maanden niet heen!

Deel Deze Pagina