Ik vind persoonlijk dat alle fruitpotjes hetzelfde smaken. Ik geef het wel eens hoor, het is gewoon makkelijk om mee te nemen. Maar om nou te zeggen dat je er een geweldige smaakbeleven mee kweekt.... Thuis krijgt ze gewoon lekker vers en daar is ze ook aan gewend. Ik denk wel dat het wennen even duurt. Het eerste hapje is ook altijd spannend hier hahaha!
Gisteravond was ik moe, hele dag gestudeerd laat thuis. Vriend naar cursus, dus alleen met de kleine. Toen dacht ik nou vriendje jij krijgt een potje, was de eerste keer.. Maar daar was hij het niet mee eens. Boos dat ie was haalde he zo weer uit zijn mond en gooide het de keuken door.. Dus is niet voor herhaling vatbaar. Normaal gesproken eet hij gewoon met ons mee en dan eet hij goed. Ook fruit krijgt hij gewoon vers.
Lena moet ook echt geen potjes. Ze lust heel veel, olijven, augurk, aubergine, tomaat maar als ik het uit een potje geef gaat ze janken, hihi. Zou zeggen dat het een kwestie van wennen is. Misschien kan je in het begin wat rijstebloem ofzo toevoegen aan gepureerd fruit. Dan hebben ze wel echte fruitsmaak van verse producten, maar wat minder scherp. Dan kan je dat vanzelf afbouwen en is het niet in een keer een heel andere soort smaak? Nou zal rijstebloem wel meer vullen, maar als het komt door de andere smaak dat ie minder eet? Of bijv. gewoon een stuk peer of appel uit handje laten eten? Misschien wel interessant, dus lekker?
ja als ik zelf appeltaart maakt gebruik ik geen suiker maar ja warm maken of 10 minuten koken maak een hoop fruit zoeter en dan vindt ze het lekkerder