Hallo, Wij hebben zo'n Beaba Bib'secondes flessenwarmer. Er staat in de handleiding dat je er ook potjes in kunt verwarmen. Nou lijkt het me een kwestie van uitproberen op welke stand je het ding dan moet zetten, maar.. in wat voor potje moet je het eten dan doen? Kan het gewoon in een glazen potje (bijv. een potje Olvarit ofzo) opgewarmd worden, of is het niet verstandig glas te gebruiken in de Bib'secondes? Het apparaat is niet zo breed, maar ik kan toch moeilijk eten in een flesje gaan proppen..? Overigens gebruiken we thuis gewoon de magnetron voor het opwarmen van dochter's avondeten hoor, maar op vakantie hebben we geen magnetron. Vandaar mijn vraag.
Je moet het met het potje en al erin doen, zo'n olvarit potje zeg maar. Meestal duurd het wel wat langer voor zo'n potje warm is. Het is eigelijk het zelfde idee als je zo'n potje in een pannetje met water zet op het gasfornuis.
Ok dankjewel voor je reactie Jewe! Ik vroeg me dus vooral af of zo'n glazen potje met etiket enzo in dat ding mag, maar begrijp dat dus inderdaad gewoon kan zonder dat ie ontploft ofzo
Er kunnen inderdaad gewoon Olvarit potjes in. Het duurt ongeveer 5 minuten voordat deze warm zijn. Groetjes, Sandra De BabyPlanner