Hoi... Heb een vraagje over clomid? Ik gebruik sinds deze maand clomid. Tot nu toe gaat het goed. Heb netjes een eisprong gehad. En volgens mij heb ik 5 dagen na mijn eisprong een innesteling gehad. Maar nu is eigenlijk mijn vraag: Voordat ik clomid gebruikte had ik altijd standaard 2 tot 3 dagen van te voren rugpijn en krampen dan wist ik dat mijn ongie er aan zat te komen. En nu heb ik nergens last van. Kan het dat je ongesteldheidspatroon veranderd. Of zal het zo zijn dat ik misschien zwanger ben. Gr. Astrid
Of je zwanger bent kunnen wij je natuurlijk niet vertellen, even een paar daagjes geduld en testen als het nodig is. Ik kan je wel vertellen dat mijn menstruatie wel anders is geworden met de Clomid. En zelfs mijn cyclussen met Clomid in het afgelopen jaar verschillen wel eens van elkaar. Meestal 29 dagen maar 2x bijv 34 dagen gehad. Dus alles kan, Succes meid!
Mijn cyclussen verschilde van 29 tot 34 dagen. Heb clomid 3 maanden gebruikt. Voelde me niet anders met het gebruik van clomid rond einde cyclus. Heel veel succes ermee. maatje
ik was eerst altijd 3 of 4 maanden overtijd. Nu ik bezig ben met clomid ben ik iederen maand precies op de dag optijd. Door de pregnyl spuit krijg ik ook een mooie eisprong. Dus clomid moet er voor zorgen dat je menstruatie helemaal of redelijk optijd is.