Dag dames, Vandaag onze dreumes van 13 maanden een dagje bij mijn broer en schoonzus gebracht. Man en ik lekker samen een dagje naar scheveningen. Haal ik net mijn kleine vent op, zegt mijn broer: niet schrikken er is iets heel vervelends gebeurt... Blijkt dat Tobian met winkelwagentje en al omgvallen is, terwijl hij er dus in zat. Hij begon (gelukkig) gelijk te huilen en is niet bewusteloos geweest. Wel is zijn linkerkant van zn hoofdje helemaal blauw en dik. Armpje ook een dinke blauwe plek. HAP gebeld en wekadvies gekregen. Gelukkig reageert hij goed, is niet suf of misselijk. Maar man o man wat ben ik geschrokken. Zoooo naar dat ik er niet was om hem te troosten, voel me zo schuldig dat ik er niet voor hem was!! Hij heeft nog nooit zo iets groots gehad en ik ben nooit de meest voorzichtige maar ik weet gewoon zeker dat dit nooit onder mijn toezicht wa gebeurt.. Pff sta nog te trillen. Wou het gewoon even kwijt!
On kan ik me voorstellen!! Mijn dochtertje viel een keer met haar wipstoel voorover op het balkon terwijl ze vastzat. Arm kind liep een week met een blauw neusje. Ik dacht dat m'n hart stil stond toen ik me omdraaide. (Ik stond er naast om de was op te hangen) Maar goed dat hij direct huilde en allert is. Ongelukjes gebeuren nu eenmaal, niks om je schuldig over te voelen.
Ach meid, wat vervelend dat je zoontje gevallen is! Ik kan mij voorstellen dat je baalt dat je er niet was om hem te troosten. Gelukkig is het met een sisser afgelopen. Helaas zit een ongeluk soms in een klein hoekje. Succes vannacht!
Bedankt voor jullie reacties! Weet dat ongelukjes erbij horen, maar op zo'n moment wil je er gewoon zijn voor hem ben zelf verpleegkundige dus weet misschien ook iets teveel over interne schade, brr zo'n klein hoofdje op de stoep.. Vannacht maar vaak checken idd! Thanks
Wat schrikken . kan me je gevoel helemaal voorstellen! Sterkte ermee.. Hopelijk heeft ie er zelf helemaal geen last van..
Oh wat sneu dat zoiets net gebeurt als je er niet bij bent. En vertelden ze dat 's avonds pas? Wij hebben met onze vaste 'oppassers' de afspraak om ons gewoon meteen te bellen zodat we het in ieder geval weten. Dan kunnen we dan zelf besluiten wat we doen.