Potje of meeëten?

Discussie in 'Voeding' gestart door Mona, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij hebben ook de pot aangepast en eten nu veel gezonder. (mijn man baalt er wel een beetje van...) Maar ik vind het erg gezellig!
    2 dagen eet ze niet mee, dat lukt me gewoon niet en onze dochter moet gewoon om 18:30 naar boven..

2. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Ik heb voor de haastige dagen bijna altijd een bakje in de vriezer staan. Gewoon als je wat over heb in een bakje doen dan grijp je nooit mis. Madame hier blieft geen potjes namelijk. 7 uur zou voor haar echt te laat zijn, ik probeer haar dan wel tegelijk met ons haar toetje te geven zodat we toch samen eten.

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    ala creme blokken die gooi ik er door heen verhip dan ontdooi ik ze en dan weer invriezen, niet goed he.
    Kan dan beter wat bakjes aardappelen en vlees maken en dan bij het opwarmen die blokken erdoor doen dan.

4. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    In spinazie a la creme zit ook heel veel zout.

5. Indy73

Indy73 Lid

14 aug 2007
    47
    0
    0
    Een potje eten wordt hier niet gewardeerd. Ze eet al vanaf 6 maanden gewoon met de pot mee. En als wij iets eten dat zij niet mag hebben dan pas ik het een beetje aan of ik kook even iets anders voor haar. Aardappeltje in een pannetje en even later de groente erbij. Kleine moeite en ze vindt het heerlijk.

6. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Hier eet onze dochter ook gewoon mee. Ze krijgt misschien 1 keer in de week een potje als wij pizza ofzo eten.

Mijn vriend is ook vaak laat. Maar hij eet uit de magnetron en ik eet samen met mijn dochter. Het wordt anders allemaal zo laat.

Deel Deze Pagina