Met de kinderwagen de sneeuw in?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anne1985, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Wie doet dat ook?? Ik moet zo echt even een recept op gaan halen bij de apotheek. Al met al ben ik denk ik 20 minuten buiten en het lijkt me best wel even lekker, een frisse neus :) Ik kan wel met de auto gaan maar ik ben denk ik langer bezig om die helemaal sneeuwvrij te maken dan dat ik even heen en weer loop.

Wat zouden jullie doen??

2. Bri

Bri Niet meer actief

Ik zou mezelf en de kleine lekker warm inpakken, en gaan wandelen. Niet té warm hoor, tenminste hier viel het reuze mee met de kou, er staat niet zo veel wind als een paar weken terug.

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

gewoon gaan hoor, ben net ook ruim een uur weggeweest!! heerlijk die sneeuw op je gezicht!!

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zou wel willen maar denk dat ik niet eens door de sneeuw heen komt met de kinderwagen zo veel ligt er hier. Zeker wel 10 cm het is echt ploeteren. Zelfs de begaanbare wegen is niet tegen op te strooien en ook niet in te lopen zeker niet hier. Helaas.

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.504
    13.989
    113
    Vrouw
    Net ook gedaan, kleine goed inpakken dan is het geen probleem. Hier ligt alleen zo'n 12cm dus het is heel zwaar duwen. Als je zwenkwielen hebt, zet deze dan vast, dan gaat het ietsje makkelijker.

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

hier net ook terug met de wandelwagen.
    ligt redelijk wat sneeuw maar ging prima,
    zoals de anderen al zeggen lekker inpakken.

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik ga zo lekker wandelen. Heel gezond met dit weer.

En idd, je zwenkwielen vastzetten. Dan gaat het minder stroef.

8. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hier ligt ook een goede 10-12 cm sneeuw en ben net een paar boodschapjes wezen halen, was wel een onderneming maar ging wel goed had wel de regenkap erover het sneeuwde goed hard

9. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik zou er nog even een lekkere kruik bij in doen. Dekentje kruik dekentje. Zo kan je kleintje de warmte ook vasthouden.

10. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Hier logt ook een dikke 10 cm sneeuw maar nog prima te doen hoor!
    Inderdaad zwenkwielen vast en kruikje mee en veel plezier!

11. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    wat een goed idee van die zwenkwielen vastzetten. Dan gaat het indd een stuk makkelijker. Ik moet zo ook echt even weg. Maar ik denk dat wij even met de auto gaan. Er ligt hier inmiddels een flinke laag waar je bijna niet doorheen komt.

xxx

12. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Ik heb een buggy en vind het geen doen door de sneeuw.
    Ben helemaal kapot van het duwen.
    Weet ook niet hoe ik straks boodschappen moet doen????.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ben net met de draagzak even naar de supermarkt gelopen. Was prima te doen, heb wel gewacht tot het bijna opgehouden was met sneeuwen. Gewoon Irem winterjas aan, wantjes en muts die ook over haar oren gaat. En in de draagzak is het dan echt niet koud.

14. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    lijkt me wel erg warm in zo'n kleine bak.. zou zelf goed inpakken en een dekken en dan lekker wandelen..

15. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik hoef er vanaag gelukkig niet doorheen, maar ik heb gelukkig een andere wagen met grote wielen, daarmee kan ik prima door de sneeuw. Met mijn gewone wagen kom ik er hier niet meer doorheen.

Hieer ligt best veel sneeuw en er wordt hier niet gestrooid, ook geen aanrader om er op uit te gaan met de auto want het is hier goed glad.

Qua kou is het voor de kindjes zelfs lekker als je ze lekker instopt. Mijn zoontje ligt met winterjasje en mutsje op in een wrapper en heeft het lekker warm.

16. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik kom net van buiten naar binnen, hele wandeling gemaakt, zalig. Ons meisje is bijna 2, maar toen ze werd geboren (feb. 2009) sneeuwde het ook vaak en ben ik ook gewoon naar buiten geweest en vorig jaar winter ook in de sneeuw. Het is heerlijk, alleen een heel gepungel voordat je buiten bent ;)
    Eerste en 2e winter trouwens altijd een kruik meegenomen, nu is een skipak in de winterzak voldoende, uiteraard met sjaal, muts en wantjes.

17. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorig jaar ook veel door de sneeuw gewandeld met de kinderwagen, zwenkwielen idd vastzetten, lekkere kruik bij het voeteneind, alhoewel dat met de kap omhoog het meestal best warm bleef in de kinderwagen. En proberen om via een mooi spoor te lopen, dat duwt het minst zwaar :)

18. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    ik ben vorig jaar ook gewoon met de wandelwagen de sneeuw in geweest. Ik deed wel een extra dekentje, wat ik me kan herinneren iig.

19. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Dan ga ik de kids zo maar eens inpakken :) Mijn man is vroeg thuis vandaag dus we gaan lekker met de kinderwagen + de slee voor onze dochter naar buiten.

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ga niet in een sneeuwbui lopen, dat kan mijn dochter niet echt op prijs stellen ;)
    Maar als het droog is doe ik dat ook hoor, heerlijk. De baby ligt in een skipak in de wagen met een dunne deken erover. Heerlijk warm!

Deel Deze Pagina