karmpjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tanjax11, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Mijn zoontje is nu 3 weken oud en heeft sinds zijn geboorte al erge last van krampjes. We gebruiken daartegen de Difrax s fles, en infacol. Dit hielp eerst goed, maar we hebben het idee dat het nu weer erger word.

Hoe hebben jullie dit opgelost?

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

mijn zoontje had ontzettend last van krampjes,

in een draagdoek heeft erg geholpen,
    daarbij hebben wij ook de difrax s fles gebruikt en sab simplex,
    sabsimplex is zogoed als het zelfde als infacol... maar toch hielp infacol geen meter en sab simplex echt super goed,

3. appelthee

appelthee Niet meer actief

hier ook ontzettend veel last van krampjes de 1e 12 weken.
    wij zijn naar een ostheopaat gegaan ( ook omdat hij een ruggewerveltje scheef had zitten )
    wij gebruikte cinababy maar dan wel met ritme dus in het begin om de 3 uur.. en als je merkt dat het werkt om de 4 uur .. en zo kijken of je het af kunt bouwen
    wij hebben ook andere voeding gebruikt ( omneo baatte ook erg goed )

hopelijk heeft ie er snel geen last meer van !!

wat ook wel eens baten was hem onder toezich van jou natuurlijk op zijn buik neer legge vaak viel hij meteen als een blok in slaap!
    of in de MC doen :D

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik begin ook steeds meer negatieve berichten te lezen over infacol hier op het forum, wij gebruikten het ook en toen we ermee gestopt waren ging het ineens een stuk beter, ze had gewoon last van de infacol.
    als ik jou was zou ik inderdaad sabsimplex eens proberen.
    verder doet een warm badje vaak wel iets of lekker warm bij je dragen in een draagdoek, buikje met de klok mee masseren, fietsbewegingen maken met de beentjes, goed tussen het drinken door laten boeren en erna ook (bij gulzige drinkertjes).

5. tanjax11

Dus veel positieve verhalen over sabsimplex.
    Waar kan ik dat bestellen, want las op google dat het niet in Nederland verkrijgbaar is?

6. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Hier ook infacol gebruikt maar hadden het idee dat het steeds erger werd. Infacol is dacht ik hetzelfde als sab simplex hoor.
    Wij zijn overgestapt op abc dolphius van solgar, dit is een soort van yakult voor kindjes. Het werkt als een tierelier.

7. Popkoorn

dat zei ik al in mijn reactie hierboven, sab simplex is zo goed als het zelfde als infacol en toch leek het van infacol erger te worden en sab simplex was het meteen zo goed als over,

8. tanjax11

heb het besteld, nu 3 dagen wachten tot het geleverd word :(
    waarom word het trouwens niet in nederland verkocht ?

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Wij hebben voor Jenna cinababy gebruikt, dat hielp heel goed.

Wat ook hielp was haar met haar buikje op mijn arm leggen.

10. Popkoorn

en dan duurt het wachten lang ...;)
    ik hoop voor je dat het helpt... !! ( en natuurlijk nog meer voor je kindje, die heeft pijn :()

waarom ze het niet in nederland verkopen weet ik niet :(

11. tanjax11

Ben nu inmiddels gestopt met de infacol, sinds gisteren en vandaag is Finn al een stuk rustiger. Misschien dat het dan toch aan de infacol heeft gelegen...nouja we wachten het weekend maar af, en dan hopen dat het maandag geleverd word, als hij dan nog last heeft kunnen we ermee beginnen...

12. Popkoorn

het zou best kunnen hoor ondanks dat het zo goed als het zelfde is,
    ik denk dat het toch niet het zelfde is, want ook hier leek het erger te worden infacol,

hopen dat de krampjes weg zijn, en anders indd hopelijk maandag beginnen met sab simplex

Deel Deze Pagina