Moppie> Ik zou Amé meenemen en haar in de winkel op het potje zetten en kijken op welke ze het fijnst zit. Potjes hoeven echt niet duur te zijn. En inderdaad als JIJ denkt dat Amé eraan toe is..DOEN! Yjc> wow wat goed zeg zo jong al. Vroeger en in het niet westerse is het juist heel normaal dat kindjes voor hun 2e zindelijk zijn ik vind het dus niet een heel rare vraag. Moet wel eerlijk bekennen dat ik niet denk dat ik Jenna over 2 maanden op een potje zet maar goed misschien veranderd ze wel opeens heel erg en doe ik het wel... we'll see
@Roshi: heb ook geen idee hoor of ze überhaupt iets zal gaan doen op dat potje, maar ze vindt het iig leuk om erop te zitten. Dus waarom niet En áls ze dan wel iets doet, dan ga ik enorm veel 'goed zo' roepen en klappen en weet ik het wat, dus dan zal ze ook wel doorkrijgen dat pipi op het potje helemaal joepie is (om het even in babytaal te zeggen )
Ik zet kai al vanaf dat ie 1 is op het potje, gewoon in zn blote kont lekker voor de tv...hij vind het geweldig...van de week plaste die en toen lach ie helemaal in een deuk...geen idee waarom. nu even on topic...kai heeft een doorzichtig groen potje van prenatal...hij kan daarmee met zn voetjes bij de grond...en zit er prima op..