Ah ok, zo kan het dan ook. Dafne laatst een paar dagen zonder luier, wel met wat ongelukjes. Maar wil nu echt niet meer op potje of wc. Had gehoopt dat we eindelijk van de luiers af waren, haha. Ze is bijna 2.5, vind t wel tijd worden
Oh balen, dat was hier ook, maar na een tijdje weer proberen, had hij toch een plas op de wc gedaan en blijkbaar was ie toen toch wel trots op zichzelf (ik deed heel overdreven blij) en ging hij er mee door. Vandaag paar keer op de wc met verkleiner, denk dat ik t potje maar gewoon wegzet. Hij was niet echt bang ofzo, denk dat t meer luiheid en gewenning is dat hij t potje in de kamer wilde. Enige lastige is dat hij moeilijk op t krukje komt met broek op de enkels
Hier ook in de woonkamer. Tot ze het 1x op wc deed en nu wilt ze altijd op wc. Potje staat stof te vangen
Potje heeft hier een tijdje in de woonkamer gestaan maar hij wou al redelijk snel op de wc zonder verkleiner. Hij was ook eerder poep zindelijk dan plas zindelijk.
Vandaag alleen maar op de wc met verkleiner, gaat een stuk makkelijker dan ik dacht..! Blijkbaar in een goede bui die kleine... heb het potje dan ook meteen weggehaald dan is ie die waarschijnlijk gauw vergeten. Enige punt is dus nog als ie een broek aan heeft, het wat lastig is met op het krukje klimmen. Maar hij loopt nu veel in onderbroek of bloot ivm warmte
Hier staat het potje al een tijdje in de woonkamer, maar pas sinds onze laatste poging om zindelijk te worden wordt het echt gebruikt en is ons zoontje na 3 weken droog. Hij loopt soms naar de wc met een verkleiner erop maar soms gaat hij ook nog op het potje. In het weekend viel het me op dat hij er ineens zelf op zat en aan het plassen was terwijl hij daarvoor het altijd vroeg. Ik ga nu een opstapje voor op de wc kopen zodat hij daar ook zelf kan gaan op zitten en zo veronderstel ik dat dat potje wel vanzelf zal kunnen weggenomen worden op termijn. Ik vind er overigens niets vies aan, we maken het samen leeg op de wc en spoelen het uit en drogen het. Het is tenslotte toch maar pipi... Kaka doet ons zoontje wel op de wc. Ik zou me dus niet te hard druk maken over dat potje in de woonkamer, hij gaat heus niet voor altijd zijn behoefte willen doen op dat potje in de woonkamer in het bijzijn van iedereen Probeer hem gewoon tye blijven stimuleren om op de wc te gaan, maak er iets leuks van en benadruk dat hij een grote jongen is ofzo ...
Potje heeft de eerste week in de woonkamer gestaan , hij wilden écht niet op de wc. Na een week ongeveer potje in het toilet gezet en dat ging prima. Daarna ging die binnen een paar dagen op de wc met verkleiner gaat prima. Nooit druk achter gezet eigenlijk ging zo vanzelf.