Hallo, Waar hebben jullie een leuk dekbedovertrekje voor een peuterledikandekbedje (120/150) gekocht? Ik heb er eentje van ikea, maar meer vond ik daar niet leuk. N een nachtje met veel spuug (verder geen details) ben ik dus op zoek naar een tweede overtrekje Oh, voor een meisje aub... Dank!
Hema heb ik zo'n schattige van. Maar heb ze zelf wel via marktplaats dus weet niet of hij nu nog on de collectie zit dekbedovertreksets Int echt issie leuker haha.
Hema heeft wel een paar leuke, maar niet al te veel keuze in die maat idd. Leen Bakker wist ik niet, ga ik snel ook eens kijken dan!
Ik heb 1 persoons overtrekken op de naaimachine wat smaller gemaakt. De lengte wel zo gelaten om goed in te kunnen stoppen.
Aquilegia, daar staan zeker leuke op! Bedankt. Suusjeuh, jij bent de held van de dag! Dat ik daar nou niet aan gedacht heb.... Ik wil rood/roze, blokken, ruitje, bloemetjes etc.... wat je heel veel ziet zeg maar. Ik ga maandag op zoek en hoef niet naar de mast te kijken! Briljant, bedankt!