Britt drinkt zins een 1.5 week echt super weinig. Voor heen hadden we de rietjes beker maar die weingert ze, uit een gewone beker drinkt ze minimaal... 1- 2 slokjes en dan schud ze nee en duwt ze het weg. smorgens ben ik pap gaan geven zodat er melk binnen komt en naar het eten krijgt ze yoghurt...dus zit op 250cc melkpr ongeveer. al met al kom ik aan de 300 cc vocht ongeveer. voorheen ging er een rietjes beker vol op een dag door heen..360cc nu amper 1 bekertje....50 60 cc Meer mensen dit probleem? nu met dit weer is vocht zo belangrijk... Groetjes
Lynn kan ook heel weinig drinken. Meestal broedt er dan wat (zoals verkoudheid) Soms helpt het ook om hier dan maar wat anders aan te bieden (chocolademelk vindt ze heeeeeerlijk, maar bijv ander smaakje diksap) Soms helpt het ook om een andere beker te geven, of uit een pakje te laten drinken. Als ze zo weinig blijft drinken, kun je haar wat extra fruit geven, daar zit ook veel vocht in
T blijft ook aanmedderen met onze kids lijkt wel hè? Erg vervelend.. Justin drinkt uit zijn fles dus wél vrij aardig ( op n dag gem 450cc ) en dan nog pap en toetje. Ik heb helaas geen tips voor je, hopelijk is dit n fase.. die héél snel weer over gaat.
hallo ik maak me ook zorgen, marissa is nu 1 jaar en drinkt erg weinig. ik geef sochtens daarom ook pap. dus in totaal 200 cc melk, en nog ongeveer 50 cc ander drinken en meer lukt echt niet. heb 5 bekers, en allerlei verschilende drinken geprobeerd maar he tmaakt niet uit. en nu het probleem dat ze ziek is, geen pap een en nu dus maar 100 cc op een dag drinkt, meer lukt echt niet. hopeloos zijn we dat we nu ors met een spuitje geven, i,v,m dat ze nu ziek is. gr debby