Ik vraag me af... en misschien is het herkenbaar bij andere moeders. Als ze hier haar slaapflesje krijgt rond 19 uur. Dan is het heerlijke tutten samen weg. Ze wil staan, kruipen en ik moet er met de fles achteraan dacht het niet he! Ze murmelt zich van me weg. Maar als ik de fles eruit haal wil ze toch weer drinken en komt ze terug. Hmmm zouden dit de eerste tekenen zijn dat ze niet meer wil?
Ja, dat doet mijn zoontje ook wel, maar ik denk dat 'ie door heeft dat hij na de fles naar bed moet, hij gaat dan nl. poeslief en rustig spelen, heel verdacht . Vaak drinkt hij de fles uiteindelijk staand op.
Weet niet waar je het flesje geeft, maar misschien kan je het in haar slaapkamer doen of in jullie slaapkamer? Dan is er wat minder afleiding misschien en het al wat donker/schemerig, of misschien kan je proberen of ze wel rustig (bij je) blijft wanneer je ondertussen een verhaaltje leest (overigens alleen handig als ze zelf wel een beetje de fles mee vast houd, ivm omslaan van de bladzijde ).
wij geven de fles in de slaapkamer met de gordijnen en deur dicht Maar lezen eigenlijk als ze in bed ligt haar verhaaltje voor. Als ze op schoot zit wil ze alsmaar de bladzijde omslaan ja. Hahaha Trouwens ze pakt hier de fles nooit zelf vast...mama doen is haar motto. Haha maar zo was het met de BV ook altijd. Ze was geen tietengrijper. Lisabeth: haha ja dan maar staand. Hier ook zo lief spelen LOL!
was hier ook zo, en nu hoeft ie helemaal niet meer.. jammer, want mijn zoontje is heel erg licht dus ik had eigenlijk graag dat ie hem nog wel opdronk.
Hier begint Finn ook te "etterbakken" Wij gana dus wel de laatste fles eraf halen...ook omdat meneer tegenwoordig pas om 1030 wakker wordt en we die fles niet vroeger gaan geven. Dan zit het echt te dicht op zn avondeten. We kregen het advies van het CB om hem eraf te halen maar dan nog wel een bekertje met drinken te geven. Finn wil namelijk wel dat moment graag...lekker bij je zitten e.d. Dus dat gaan we proberen...bekertje drinken dan tanden poetsen en naar bed! en dan hopen dat ie niet midden in de nacht wakker wordt