jaaaa gevonden! Bij super de boer. Super smaakjes zeg, en stukje! 99 cent trouwens. Deze week in de aanbieding, ging een kwartje per potje af
Heb het hier ook geprobeerd, maar tot nu toe geen succes had de lasagne geprobeerd. Misschien te veel stukjes oid. Hij keek echt alsof ik hem iets heel vies voorzette. Binnenkort nog maar eens proberen
ik heb ze ook zien staan bij de AH en om smaak af te wisselen heb ik er wel een paar gekocht maar verhoudingsgewijs vindt ik ze aardig aan de dure kant. Olvarit 99 cnt en die van friso 1,35 per potje vindt ik toch een aardig verschil hoor. Ik heb ze nog nergens anders gezien, misschien dat ze ergens anders wel goedkoper zijn maar maakt ook verder niet uit, ik ben niet zo merkgebonden, ik heb in principe alle merken bonbébé-olvarit-huismerk en nu ook die van friso, puur omdat je dan veel meer smaken voor de kids hebt.
hier ook bij de super geovnden. HEb ook een aantal smaken meegenomen voor de afwisseling. Mango net geprobeert, maar helaas was onze dochter daar niet van gecharmeert
nou Ymke vond het heerlijk! Ik vind die stukjes super, zo kook ik het zelf ook. Denk niet dat ik nog olvarit potjes ga halen.
Ik heb ze bij onze AH gevonden. Had de yoghurt met bosvruchten genomen, dat leek me zo lekker. Estelle vond het VIES! Ze keek me vragend aan, 'hoe heb je dit nou kunnen kopen mama, jaggie!'... Tja... ik heb het potje zelf maar leeg gegeten en vond het best lekker, haha.
Ik heb onlangs een pakket van Friso gewonnen, en daar zat 1 potje lasagna met stukjes in en fruit Mango Peer. Nathan vond het héérlijk. Maar hij vindt alles lekker Hier in de buurt is het nergens te koop
Ik had mail van Friso dat het binnen 2 weken bij C1000 in het schap moet staan! Dat bosvruchten potje viel hier ook verkeerd, zuur denk ik want ze spuugde er enorm van!
daarom zijn de vakken zo leeg bij de C1000, anders zitten ze weer met overvoorrad als er een wijziging in t schap komt
heb alle potjes gehaald. ik vind ze nogal tegenvallen,sowieso de prijs,iets duurder. maar er zit ook minder groente in,ik vind het wateriger,minder smaak aan zitten en Quentin heeft na zo`n potje nog steeds honger. het is wel fijn dat er eens andere smaakjes zijn,maar ik ga weer terug naar olvarit.
heej nu je het zegt, bij onze C`1000 ook al een klein poosje vrij lege vakken bij de babyvoeding Vandaar dus
Friso is hier ook een succes! En een leuke afwisseling idd met name voor het fruit, warm eten doen wij hier gewoon van tafel mee Het melkpapje met banaan en sinaasappel vind Jens overigens ook erg lekker! (Ik verbaas me er trouwens steeds meer over hoe het assortiment is uitgebreid, vroegah haha, toen mijn oudste van bijna 10 een baby was hadden we dit allemaal niet hoor )
heb mijn zoontje van de week de broccoli gegeven. hij vond het niet te eten. en vreemd genoeg was het dik voor ik het opwarmde en toen ik weg wilde gooien wat ie niet wilde was het net water . kortom, hier geen succes. de mango vond ik twee dagen later nog terug in zijn pamper.
ik heb nu potjes van nestlé die zijn ook wat grover van structuur, maar ik wil die van friso ook weleens proberen om te vergelijken. kun je ze ook bij andere drogisten halen? wij hebben geen dirx hier, wel etos en kruidvat.