6.30 uur: BV 10.00 uur: BV 12.30 uur: BV 15.00 urr: BV 17.00 uur: BV 17.30 uur: groentehap + BV als toetje 20.00 uur BV 22.00 uur BV Wanneer kan ik nou op den duur het beste een fruithapje geven? En wanneer een tussendoortje, bijv. een rijstwafel? Ik dacht om 10.00 uur en om 13.00 uur. Maar geef ik dan 's ochtends fruit of 's middags?!
Hoi, Volgens mij is het de bedoeling dat je over een tijdje (vanaf 7 maanden ofzo) ook brood gaat geven en dat lijkt me dan rond 13.00 uur. Ik zou dus halverwege de ochtend een fruithapje als tussendoortje geven en dan halverwege de middag een tussendoortje zoals rijstwafel. Het is handig om gewoon hetzelfde schema te nemen als jijzelf gewend bent, dus ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje en avondeten.
Merel krijgt om 9.30/10.00 uur haar fruit en geen tussendoortje. Ze wil geen koekjes of wat dan ook. Soms een paar hapjes ontbijtkoek om een uur of 2/3. Om 12.00/12.30 krijgt ze brood en melk.
Het maakt niet uit of je fruit 's ochtends of 's middags geeft. Op het kinderdagverblijf krijgt mijn zoontje het 's morgens, als ik thuis ben krijgt hij het 's middags. Wat sassie1980 zegt, daar sluit ik me bij aan. Geven als je zelf ook fruit of een tussendoortje neemt.
Rond 11 uur een koekje (soepstengel, liga, cracotte) met wat drinken. Tussen de middag 2 broodjes met wat drinken. Rond een uur of 16.00 vers fruit.
heb niet echt vaste tijden. geef vaak fruithapje rond 14.00. andere tussendoortjes krijgt hij eingelijk niet.
hier s'middags om 16uur fruit en niet eens elke dag een tuusendoortje, zou niet weten waar ik het allemaal moet laten! 8.00 fles pap 12.00 broodje + drinken 13.30 fles 16.00 fruit 17.15 warm eten + yoghurt 20.30 fles