Vanochtend heeft madame haar pap eruit gegooid op het kdv en kreeg koorts dus mocht haar ophalen. Thuis heeft ze na 40min slapen een temp van 36.6 en de oren van mijn hoofd gejammerd om eten (ze heeft er een specifiek geluid voor haha). Nu heb ik haar wat fruit en water gegeven en is ze weer tevreden (krijgt ze anders ook rond deze tijd). Geven jullie de kinders afwijkend eten als ze iets eruit gooien of pakken jullie het "schema" gewoon weer op?
Nee ik geef gewoon wat hij normaal ook krijgt. Heel af en toe spuugt mijn zoontje maar is nog nooit echt ziek geweest, dus weer niet wat ik zou doen als hij echt ziek of grieperig is. Maar met een beetje spugen en verhoging geef ik gewoon hetzelfde...wilt hij dat niet dan krijg ik het er ook niet in bij hem.
Sommige kinderen spugen sneller op melkproducten als ze niet fit zijn. Het beste kun je kijken of kleinere beetjes wel goed gaan. Zo niet, dan maar even wat minder melkproducten. Ik kijk ook altijd naar het kindje zelf. Als fruit wel gaat en melk niet, tja dan is voor mij snel de keuze gemaakt. Daarna kan je snel genoeg weer over op het normale schema.
Thnx! Ze spuugt eigenlijk nooit, vandaar de vraag. Fruit en water zijn gewoon goed gegaan. Net heeft ze een beetje melk (fles) op en dat lijkt ook gewoon goed te gaan. Ze heeft in ieder geval trek genoeg. Denk dat ze niet echt ziek is als ik naar haar kijk