potjes.. wil er vanaf, maar 't is zoo makkelijk..

Discussie in 'Voeding' gestart door Olly, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    Kirsten vind potjes eigenlijk ook veel lekkerder en ze eet er veel meer van. OK er zit veel vocht bij. Ik gebruik de potjes zowieso als ze naar het kdv gaat want als ik late dienst draai ben ik pas om 19.00 thuis en dat vind ik te laat voor haar en dat trekt ze ook niet (slaapt heel slecht op het kdv).

Maar ik zou niet van de potjes af willen hoor, het is erg gemakkelijk vooral als je ergens op visite bent en het loopt uit. Dan heeft zij iig haar prakje warm eten ;)

2. hihi

hihi Actief lid

23 okt 2008
    348
    1
    0
    Juf
    Friesland
    Hier ook voornamelijk potjes hoor.
    Ik durf eerlijk te zeggen dat het uit gemakzucht is.
    Ik ben helemaal niet zo'n keuken prinses, haha.
    Vind er niet zoveel aan.
    Soms krijgt hij wel eens wat groente van ons in zijn handje.
    Vind hij reuze interessant.
    Wat ik mij afvroeg.... wij hebben zout bij de aardappelen.
    Zou je voor hem een aardappeltje in folie mee kunnen laten koken???
    Zodat er geen zout in zijn aardappeltje komt?
    Dan proberen we het gewoon eens een keertje.

3. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    wij koken gewoon zonder zout sinds Kirsten mee eet :D

je hoeft echt geen keukenprinses te zijn hoor om een gezonde maaltijd op tafel te kunnen zetten ;)

4. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    Ze eet nu regelmatig met ons mee en dat gaat heel goed. En ook nog regelmatig een potje. Ik denk dat het nu 50/50 is. Vind het al goed van mezelf dat het nu zo is. Fruit bied ik ook vaker vers aan, alleen peer wat ze eerder lekker vond wil ze nu niet meer. Banaan is ze gek op. En ananas wilde ze ook niet. Snap ik ook wel, best een sterke smaak.

Ik vroeg idd niet om een discussie over potjes idd. En ja als ik geen potjes meer koop dan moet ik wel, maar ja daar gaat deze topic nou net over dat ik te gemakzuchtig ben.. :) En het geld maakt me dan niet zo uit.
    Maar ik vind het wel heel leuk dat er zoveel reacties zijn gekomen. 'k ben dus niet de enige gelukkig!

5. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    Nee hoor je bent zeker niet de enige, ze krijgt hier gemiddeld 2 a 3x een potje. Er is niets mis mee. Fruit krijgt ze wel altijd vers want zelf eet ik ook fruit dus wij eten altijd samen fruit.

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    hier ook nog steeds wel drie keer per week een potje hoor. Ze eet wel vers, maar wel stukken minder dan van een potje. Lijkt wel of ze vers veel interessanter vind om mee te spelen, en dat is het natuurlijk ook. Ik maakte me er eerst wel druk over, maar nu denk ik: als ze maar eet. Potjes zijn heus niet zo slecht, denk ik dan maar.

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Oja, fruit hier ook vers... eet ze heel makkelijk dus ja. Ze hapt gewoon zo van de banaan! Zo grappig!

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Volgens mij vult vers ook veel beter dan potjes. Net wat iemand al zei, potjes zit veel vocht in. Ik merk het aan Jitte ook, als ze met de pot mee eet, eet ze veel minder dan uit een potje. Meestal de helft, zeg maar. Jitte slaapt er ook geen minuut minder om, dus dan zal ze wel genoeg hebben gehad, denk ik dan.

Maar goed, ik ben ook van het gemak, dat was ik bij Jelle ook en die heeft tot 16 maanden regelmatig potjes gekregen. Nu kook ik meestal kindvriendelijk, dus kan Jitte nu al vaker mee eten dan Jelle toen hij zo oud was.

Deel Deze Pagina