Vandaag was onze kleine man vroeg wakker (hij is 6 maand) 6 uur! Om 6.15 de eerste fles maar gegeven. Nu moet ik vooral in de ochtend tot de eerste fles rekken. Wil namelijk niet de dingen te vroeg geven. Dus zal het er zo uit zien 6.15 fles' 7.00 bed 8.50 wakker 9.30 fruit en diksap 10.20 wezen wandelen en even geslapen 11.30 denk ik maar de fles, ben bang dat later niet de doen is 12.45 op bed 15.00 fles 18.00 groente 19.15 fles Wat vinden jullie hiervan?? Mooi schema?
Ik zou het een beetje op zijn beloop laten en als ie honger heeft gewoon een fles geven. Is niet veel mis mee lijkt mij met 6 maanden..
Dat doe ik ook wel, maar ik wil ook dat hij goed slaapt en dat hij niet om 18 uur zijn laatste fles al krijgt. Maar het zal wel los lopen
hoi even een vraag had hij honger om 6 uur???? want soms heeft ze hier honger om 7u30 soms pas om 9u dus op dagen dat ik thuis bn , gef ik die fles wanneer zij ze wilt en kruipen we samen nog wat in bed. knuffeltijd stel hij wil fles om 18u dan geef je mss om 22 u nog ééntje. hier krijgt ze laatste fles tussen 21 a 22 uur succes
Ja volgens mij had hij wel honger, want hij was erg aan het jengelen.het zal zich ook wel redden allemaal. om 22.00 een extra fles is hier geen optie, als hij na de 4de fles op bed gaat, dan gaat hij in de nacht modus. En meer dan wat hij aan voeding krijgt hoeft hij echt niet. Gelukkig word hij meestal pas rond 7 uur wakker. Wat ik me nog wel bedacht is dat hij wel iets later de fles kan krijgen en misschien ook niet om 7 uur alweer op bed moet, maar juist wat later rond 8 uur. Dan slaapt hij tot ongeveer 10 en dan kom ik met de tijden beter uit. Maar wie weet is hij morgen weer veel later wakker, ik kan er soms geen touw aan vast knopen. Vraagje aan jou, wat doe je dan als ze om 7.00 wakker is maar ze heeft volgens jou nog geen honger???? Als hij hier om 7 uur wakker word moet hij rond 9 uur weer even op bed omdat hij het niet echt veel langer volhoud dan 2 uren achter elkaar.
effe ben thuis vandaag dus dag anders dan KDV nu was ze wakker om 6u30 , kaka pamper, verschoond terug bedje in maar wou ze niet meer. zijn we samen in mijn bed gaan liggen. soms na ne tijd valt ze terug in slaap, vandaag niet, 7u45 fles gehad dan ons gaan aankleden en om 9 u is ze effe in haar park in slaap gevallen pak 40 min. nu heb wel een meid dat weinig slaapt. als ze op een vrije dag van mij wakker word voor 8 u en ze wil niet meer slapen, gaan we in mijn bed liggen en ' praten' we wat en wat knuffelen .... gr