tips gevraagd: appartement/bungalow all inclusive, griekenland, spanje enz

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door anja136, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    We gaan in september op vakantie met ons zoontje van dan 15 maanden.

Nu zoeken we een vakantiepark, liefst all inclusive, maar wel met appartement of bungalow, zodat we ook zelf kunnen koken en de kleine een eigen kamertje heeft.

Waar zijn jullie geweest en wat zijn jullie ervaringen.

Ik heb ooit via google een vakantiepark gevonden met bungalow allemaal rond het zwembad gesitueerd, als de kleine dan slaapt kun je zelf nog aan het zwembad zitten. Maar dat kan ik uiteraard niet meer terug vinden:x

2. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Hallo,

Vorige maand zijn wij met onze dochter van toen 8 maanden naar Kos stad geweest in Psalidi. Wij zaten in Iberostar Kipriotis Panorma maar de Iberostar die daarnaast ligt heet Iberostar Parnorma Family. Je kunt hier All inclusive boeken maar hebt ook een eigen keukentje en extra kamer. We hebben hier rond gekeken en het ziet er erg gezellig uit. 4 sterren.

Vrienden van ons zijn naar Lanzarote geweest in de plaats costa Teguise in: Sands Beach resort ook hier de mogelijkheid om all inclusive te boeken maar ook een eigen bungalow en extra kamer. Heeftg 3 of 4 sterren, maar wordt ook goed beoordeeld.

Succes met je keus!

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij gaan naar over morgen naar Lanzarote plaatsje Playa Blanca en naar bungalow playa blanca all inclusive. Ik zal je laten weten hoe het was. Wij hebben ieder geval aparte slaap en woonkamer. Verder is er een koelkast en magnetron aanwezig en natuurlijk kookgelegenheid.

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
  5. christina

christina Niet meer actief

@Petra

Hoe was Club Martha's?
    Wij gaan er in september 2 weken naar toe.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij zijn geweest naar Lanzarote, plaats Playa Blanca in een bungalowpark welke ook all inclusive te boeken is! Echt een aanrader op alle gebieden. Accomodatie heet Bungalows Playa Blanca

7. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Wij zijn naar menorca geweest en dan naar apart hotel royal son bou!

Helemaal super! Echt een aanrader:D!!!!!!

Ik denk alleen wel dat het volgeboekt is, maar goed misschien een leuk idee voor volgend jaar!
    Ook al die appartementen staan om het zwembad!

Leuk eilandje en het all inclusive ìs daar ook goed! Eten en drinken echt super!!

suc6 met boeken!

Deel Deze Pagina